oslo72 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Går du tom for land kan du jo bare konstruere et Construction Ship i Large Shipyard og grave opp en ny øy og planere. Husk å så masse korn som mulig av det du trenger. Den satt, tenker jeg Lenke til kommentar
JUL Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Går du tom for land kan du jo bare konstruere et Construction Ship i Large Shipyard og grave opp en ny øy og planere. Husk å så masse korn som mulig av det du trenger. Den satt, tenker jeg Hvis personen produserer alt som produserer og har et handelsoverskudd på 10 000 er han kommet langt over contruction ship stadiet. Jeg tror heller han mener at han slipper opp for land på kartet, altså han har bosatt og bygd ut alle øyene på mappet, noe er imponerende. Hvis jeg da har tolket det rett lurer jeg på hvor mange innbyggere du har totalt på verdensbasis. Jeg har selv aldri orket og spille så langt i et spill, hvor lenge har du holdt på med et slikt savegame? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tja, nå har vel egentlig ikke jeg hørt om Construction Ship i Anno, eller at man kunne grave opp en ny øy Hele innlegget mitt ovenfor var jo ment som ironi... Handelsoverskudd på 10K er jo ikke så vanskelig å oppnå, men å ha det over tid og i tillegg ha masse Noblemen er jo imponerende... noe som igjen tyder på at han spiller på veldig easy og ikke har så mange konkurrenter. Har selv nå rundt 8.500 i inntekt og 24.000 noblemen... men så er det easy også da... Derimot har jeg MASSE plass ledig igjen på øyene (Huge map). Spiller mot 3 motstandere, men jeg har jo stort sett tatt det meste av plassen på øyene deres også. Hvor stort kart spiller du på, siden du går tom? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hmm så ikke før nå at det var å grave en ny øy du sa, tolket hele innlegget ditt i farten som at han kunne sende ut et construction ship for å bosette en ny ubebodd øy. Selv mister jeg noe av lysten med å spille videre når jeg har beseiret motstanderene mine eller gjort de så svake at de ikke er noen trussel lenger. Hvor lang tid har du brukt på savegamet ditt med 24k nobelmen? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Skal sjekke snart hvor lenge jeg har spilt. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er det bare for skjønnheten at du bygger trær og statuer/fontener mellom husene? Vakker by:) Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 takk takk. Trærne er ikke av praktisk betydning, bare for å gjøre byen noe penere. Resten av byen er bygd så tett som mulig. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 hehe aha, fin var den. Hvordan får dere stort kart? ser ikke noen instillingsmuligheter? er det avhengig av vanskelighetsgradene på kartet/banen? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 I Continious game så er det vel ett av de første valgene (Klikk f.eks på Easy og Adjust Settings - eller noe). Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen andre som har klart å bosette alle øyene før motstanderen får en eneste øy? Kjører Continious Game/Huge map, og vel og merke bare med en motstander... uansett kult å se ham vimse rundt i båten uten å få bygget noe. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Humpe-Bumper tråden da jeg savner nye innlegg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke spilt på aldri så lenge. Må kanskje ta fatt på det igjen. Kjenner jeg savner det litt. takk for påminnelsen :} Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hehe... vel bekomme... er litt sånn selv, hver gang jeg ser et nytt innlegg i denne tråden så tar jeg frem spillet igjen... alltids greit med litt pause nå og da. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg er rett og slett ikke dreven nok i strategispill. Bruker altfor lang tid på å plassere ciderfarmer i symmetrisk korrekte posisjoner og finne på artige navn til skutene mine. Motstanderne blir med andre ord altfor sterke når jeg endelig begynner å yppe meg. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da bør du prøve Easy, eller i hvertfall justere innstillingene litt (tenker da på Continious Game). Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Har kjent et evinnelig sug etter å starte opp igjen etter jeg så annonseringen av neste spill i serien. Tror skigåingen bli nedprioritert i påskeferien gitt. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har kjent et evinnelig sug etter å starte opp igjen etter jeg så annonseringen av neste spill i serien. Tror skigåingen bli nedprioritert i påskeferien gitt. Japp, samme her... skal være gressenkemann fra torsdag-onsdag så jeg har store planer om å kjøre litt continious game igjen. I savegame'n jeg har fra sist har jeg lagt beslag på alle øyene før motstanderen min rakk å få en eneste øy... var morsomt når det hendte - men kjedelig i lengden... tror nok jeg får kjøre opp vanskelighetsgraden noe nå til torsdag... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 WUT! Helt glemt dette her! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Helligbrøde!!! Don't underestimate the power of addiction! Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Begynt med Anno 1404 igjen. Tar det i etapper ^^ Lager nå en fin liten verden. Føler jeg er ferdig med disse "lage størst mulig" tingene nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå