Gå til innhold

Anno 1404 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte "Anno 1404" 21. mars 2010 hos play.com. Men la det bare i hylla til jeg hadde kjøpt "Venice Expansion" pakken. Har spilt orginalen for et års tid siden.

Når jeg nå skulle åpne begge pakkene i dag for å spille dem så viste det seg at 1404 pakken er åpnet og uten plast og jeg finner ingen cd-key.

Kan dere som eier orginal butikkversjon fortelle meg hvor cd-key befinner seg? Har sett på coveret, manualen på cden og bak cden. Lurer neste på om jeg har blitt lurt av play.com siden spillet ikke var dekket i plast.

Hvis det er en leaflet, kan dere ta bilde av den og stryke over nøkkelen å legge det her så jeg evt. vet hvordan leafleten ser ut? Kan være noen i huset har spilt det uten at jeg vet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Der står det vel?: Where a cd key is required...

Har aldri registrert noen cd key og tror ikke det er behov for det heller. Har du forsøkt å installere spillet?

Det finnes kanskje en cd key på Venice Expansion? Der er det jo muligheter for nettspill.

Lenke til kommentar

Anno 1404+Venice kan kjøpes på Steam ja :)

Men jeg installerte 1404+Venice lokalt i stedet siden jeg ikke fant noen nøkkel til 1404.

Det er tonnevis av spill hvor man kjøper butikkversjonen og det alikevel kan aktiveres og lastes ned gjennom Steam. Det gjelder også ikke-valve spill.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Anno 1404+Venice kan kjøpes på Steam ja :)

Men jeg installerte 1404+Venice lokalt i stedet siden jeg ikke fant noen nøkkel til 1404.

Det er tonnevis av spill hvor man kjøper butikkversjonen og det alikevel kan aktiveres og lastes ned gjennom Steam. Det gjelder også ikke-valve spill.

Ja, det er sant. Men poenget mitt var at jeg ikke trodde/vet at anno 1404 kan aktiveres på steam via butikk kjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...