covah Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Etter jeg har oppgradert PCen fra XP til Windows 7 har spillet fått en rar bug. Bakken på spillet har blitt helt svart. Hadde samme feil. Installert ATI driverene fra Windows Update, så løste det seg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Hvordan unngår jeg å bli blakk? Har -1000 i hus reparasjons-kostnad, så balansen blir helt skeiv.. Må jeg selge alle husa mine for å unngå alle kostnadene? Endret 18. september 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vedlikeholdkostnandene vil bare øke ettersom du får flere hus, men så vil skatteinntektene dine også. Det er bare til å fylle på med hus for det kreves lite for å holde pioners fornøyd, og få masse skatteinntekter. Pass på at du ikke har flere produksjonsenheter enn det du trenger, da blir utgiftene dine unødvendig høye. Det er ingen vits å holde innbyggerne happy hele tiden, bare når du ønsker at de skal avansere til neste innbygger-nivå. Til vanlig kan du sette skattenivået så innbyggerne holder seg på even-temepered, det øker inntektene betydelig. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det er også lurt å selge overskudet av produksjon, slik at du ikke fyller opp med noen varer. Hvis det er noen råvarer du får for mye av kan det være lurt å stoppe produksjon for en tid. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvilke bylayout fungerer best for folk rundt her a? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg får ikke til å produsere stein jeg. Noen tips? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg får ikke til å produsere stein jeg. Noen tips? Enten kan du gi opp spillet siden du har problemer med å skaffe deg en av de enkleste ressursene i dette spillet, eller så kan du bygge en Stonemason's hut på en steingruve dersom øyen det gjelder har slike steinressurser. Så må du ha vei mellom Stonemason's hut og et av de mange lagrene du har rundt omkring produksjonsbyggningene dine. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 At du gidder. Uansett, noen måte å få litt hurtigere/flere folk til å hente ting utenom bygge stein veier? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Oppgradere varehuset/lageret. Men steinvegar er absolutt anbefalt... Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen som har fått den store katedralen enda? Isåfall hvor mange noblemen trenger jeg? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 For å få noblemen, så må jeg ha mange patricians, men for å få mange patricians så må jeg ha mange citizens, men for å få mange citizens så må jeg ha mange peasants.. Right? Det vil jo bare balle på seg etterhvert, og da blir det rimelig stor by og liten plass til de bygningene som eventuelt må bygges. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det er da du må starte produksjon av varer innbyggerne dine trenger på andre øyer. Dersom du ønsker å komme opp i 5000 noblemen f eks trenger du mange øyer for noblemen blir fort kravstore og krever flere varer i takt med antallet. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) For å få noblemen, så må jeg ha mange patricians, men for å få mange patricians så må jeg ha mange citizens, men for å få mange citizens så må jeg ha mange peasants.. Right? Det vil jo bare balle på seg etterhvert, og da blir det rimelig stor by og liten plass til de bygningene som eventuelt må bygges. Skaff slike 'beggars' eller tiggere, de tar bare en liten plass i et alms house og tar gjør det samme som pioneers/pesants. EDIT: quota meg selv Endret 20. september 2009 av Eaan Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har latt meg forføre av en trainer, så nå er det egentlig bare plassen som er krevende. Varene flyter inn av seg selv. Men jeg lover å ta vekk traineren når jeg har kommet inn i spillet.. Det er vel derfor det heter trainer, heh. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 ANNO med Trainer må da være utrolig kjedelig? Da er jo hele poenget med spillet borte. Men hver sin smak Har nå 2.6M på bok og rundt +5000 i inntekt og 28.000 innbyggere... Begynner å bli innfløkte handelsruter mellom øyene nå Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Etter jeg har oppgradert PCen fra XP til Windows 7 har spillet fått en rar bug. Bakken på spillet har blitt helt svart. Hadde samme feil. Installert ATI driverene fra Windows Update, så løste det seg. Muligens et dumt spørsmål, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Muligens et dumt spørsmål, men hvordan gjør jeg det? Hos meg dukket ATI driverene automatisk opp i Windows Update under "optional updates". Disse blir ikke installert automatisk slik som "important updates" blir. Start Windows Update (du finner den på Control Panel) og se om det ligger noen "optional updates" der. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har begynt å trade Coffee med Northburgh? Virker som man får VELDIG godt betalt... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har begynt å trade Coffee med Northburgh? Virker som man får VELDIG godt betalt... Jeg drar inn mesteparten av mine handelspenger ved å selge kaffi og perlekjeder til han og har en forholdsvis stor overproduksjon av den grunn. Det gir også massehvis a Honour. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jepp - virker som en meget lukrativ vare Produserte tidlig VELDIG mye tepper og det ga også mye penger i kassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå