Vegard87 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Det er noen år siden jeg var inne i hva som var bra kjøp innen komponenter, så jeg kan trenge litt input til et utkast jeg har laget meg. Jeg har bestemt meg for at jeg skal lage meg en Intel basert maskin, i alle fall med tanke på CPU, sett bort i fra det så har jeg ikke noen strenge preferanser. Jeg tenker meg at jeg kommer til å bruke maskinen til vanlig multimedia, programmering, surfing og Starcraft 2, så jeg trenger strengt talt ikke noe beist av en maskin, men når jeg først kjøper meg en maskin vil jeg ha en som kjører Starcraft på fineste grafikk. Jeg har lyst til å kjøpe alle delene fra 1 butikk, med mindre jeg finner ut at en annen butikk har et mer passende tilbud for meg går jeg for Netshop.no. Prosessor Intel Core i7 860 2,8Ghz Socket 1156 Hovedkort ASUS P7P55D PRO, Socket LGA 1156 Harddisk Intel 80GB X25-M SSD 2,5" S-ATA II 3.GEN Minne OCZ DDR3 4 GB Value Memory Gold i5 Skjermkort ASUS GeForce GTX 465 1GB GDDR5 Strømforsyning OCZ StealthXStream strømforsyning 700W Operativsystem Microsoft Windows 7 Home Premium OEM Skjerm BenQ 24" LCD G2412HD Sort Jeg har en delvis defekt maskin som jeg kommer til å hente kabinett, et par skjermer, en vanlig harddisk og en DVD spiller fra. Endret 7. august 2010 av Vegard87 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 jeg ser ikke noe hovedkort? bare 2 i7 prosessorer. (sikert bare skrivefeil av deg ) Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 liten skrivefeil ja, fikset nå. Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Kjøper mulignes et par skjermer også Skjerm BenQ 24" LCD G2412HD Sort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå