Kinxy55 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hey, har kjøpt settet som nevnt ovenfor, har et audigy player lydkort, men jeg får kun lyd ut av de 5 satelittene .... ingenting fra subwoofern... Kan noen hjelpe meg ? Hva kan det være ? Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hey, har kjøpt settet som nevnt ovenfor, har et audigy player lydkort, men jeg får kun lyd ut av de 5 satelittene .... ingenting fra subwoofern...Kan noen hjelpe meg ? Hva kan det være ? Hvordan er settet koblet til (med hva slags kabel)? Har du sjekket innstillinger for programvaren til lydkortet - det er mulig du må aktivere en kanal for at sub'en skal fungere? Jeg har det samme settet men det er koblet til mitt onboard nForce2 lydkort. Det fungerer aldeles glimrende, bruker da optisk kabel fra kort til lydanlegget. Til sist kan du jo også sjekke om du har koblet til alt av kabler mellom forsterker og sub, og se om lyden på sub'en er på veldig lavt nivå eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå