pat0rres Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Idag dro jeg på sykkelbutikken og sku kjøpe sykkel for jeg har tenkt å begynne me sykling, jeg kjøpte en Hard Rocx Cambrium som var litt billigere pågrunn av at den hadde vært en utstillingsmodell. Det fulgte med et par pedaler som de hadde satt på, ikke de pedalene jeg skal bruke dog. Jeg kjøpte nemlig et par PP206 LOOK pedaler og et par Shimano R-132 sykkelsko, de sa at nå var alt i orden og jeg var klar for å sykle. Så, jeg kom hjem og skulle feste skoen på pedalen bare for å "teste". Men jeg forstår ikke hvordan jeg fester skoen til pedalen, det er liksom ingen plass den "passer" (Ja vet dette høres veldig domt ut, men jeg vet ikke mye om sykkel) HJELP, takk Pedalene ser sånn ut Skoa ser sånn ut Igjen, takk! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg får ikke opp bilde! Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nå får ikke jeg opp bildene heller, men du har vel festet cleatsene som fulgte med pedalene på skoen? Har du ikke cleats må du få kjøpt deg noen nye, uten det er sykkelsko bortkastet. Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Nå får ikke jeg opp bildene heller, men du har vel festet cleatsene som fulgte med pedalene på skoen? Har du ikke cleats må du få kjøpt deg noen nye, uten det er sykkelsko bortkastet. Oja, kanskje det er det som mangler, beklager at bilde ikke dukker opp. Men google søk: Look PP206 -> bilder Og for å se skoa: Google søk: Shimano r132 -> bilder Endret 6. august 2010 av pat0rres Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er skruehull under skoene. Skru på cleats der, de følger som regel med pedalene, ikke skoene. Dvs at du må kjøpe de i butikk om du pedalene fulgte med sykkelen. Det er forskjellig system mellom Road og MTB, så være obs på dette. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 De skoene og pedalene passer overens de, du må bare skaffe deg cleats som passer pedalen. Det kan være greit å få sykkelbutikken og sette de på for deg, siden det lett kan få litt feil slitasje hvis de sitter feil. Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Da er jeg nesten i mål, mangler bare en ting, sykkelbukse og skjorte. Jeg fant et godt tilbud men de hadde bare buksa i Large og jeg må ha Xl utifra det size chartet som var på siden. Tror dere buksa passer selv om den er Large? Er 186-187 høg Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Tviler jeg ikke på, jeg er 183 og bruker M. Men så er jo de forskjellige buksene forskjellige i størrelsene også. Det er jo deilig å ha noe som sitter skikkelig. Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Tviler jeg ikke på, jeg er 183 og bruker M. Men så er jo de forskjellige buksene forskjellige i størrelsene også. Det er jo deilig å ha noe som sitter skikkelig. Jepp, tror den passer Kjøpte Saxo Bank trøye og bukse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå