Gå til innhold

Hva er bra og hva er dårlig med Nokia n900?

JkDc

Anbefalte innlegg

Bare lurer paa noen visse ting ved denne mobben..

Hva er saa superbra ved denne mobilen og hva er saa sjukt daarlig ved den? Begynner aa miste intressen for se xperia x10.. n900 virker litt mere avansert

Emnetittel er endra så den betre beskriv kva tråden handlar om. Namnet på ein mobil åleine gir for lite informasjon.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg mobilen Htc Desire.. Problemet mitt nå er at jeg oppdaterte den til Android 2.2.. Men hvordan aktiverer man det? Den hakke endra seg i det hele tatt bortsett fra at den har fått programet Wi-Fi Hotspot.. Noen andre synlige tegn jeg kan se som bevise at den har faktisk blitt oppdatert..?

Takk

Lenke til kommentar

Jeg har eid en N900 i 6mnd og kan på det sterkeste råde i mot å kjøpe denne telefonen. Det er nesten ingenting jeg er fornøyd med. Browseren er så treg at den nesten er ufunksjonabel, calender sync clicket og kan bare fixes med å flashe hele telefonene. Kamera er blury hvis du ikke støper fast telefon i betong før du tar bildet. Må re-startes for å fungere rett som det er. Ingen support. Nokia ga ut telefon og lovte og oppdatere systemet til Meego, men nå sitter alle med n900 igjen med en telefon som ikke oppdateres (noe den sårt trenger). Kartprogrammet er dårligere enn på Android, Iphone og vanlig Symbian. Den greier ikke å holde data koblingen oppe samtidig som man ringer (noe for eks Desire fint greier). Data-koblingen er svært buggy generelt, det tar LANG tid å komme igang med Internett søk. Bug bug bug bug all over. Dårlig programutvalg (og det som man finner er ofte lav kvalitet og BUGGY).

Selve media-spilleren er grei nok. Kult at det er lett å se film på den (stort sett bare å kopiere over film og sette igang). Det er også mye plass på den, 32gb. Også litt stilig med FM sender. Også stilig at den har øæå på fysisk tastatur.

Dette er den verste telefon jeg har hatt, sammenlignet med det samtidig markedet. Kunne nesten vurdert å brukt min eldgamle SE K800 over denne.

Føler meg så snytt av denne telefonen at jeg ALDRI kommer til å kjøpe Nokia igjen. Blir kvalm bare jeg ser Nokia produktuer på engadget. Hadde jeg ikke brent inne med iConnect abonnement på denne telefonen skulle jeg gledelig kjøpt en ny tellefon. Jeg bruker denne telefonen mest for å minne meg på hvor dårlig valg jeg har gjort, slik at jeg tenker meg om mer før jeg kjøper min neste telefon. Å bruke telefonen kan sammenlignes med selv-tortur - som sett i Davinci koden, men da lærer jeg i hvert fall...

Lenke til kommentar

Menyen f.eks. burde være helt anderledes enn den standarden! :S

Hvorfor det? Det er fortsatt HTC Sense som er UI på telefonen og som da bestemmer hvordan menyer etc skal se ut. :) Hvis du vil ha Vanilla 2.2 (altså standard Android) -meny må du deaktivere HTC Sense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...