JkDc Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Bare lurer paa noen visse ting ved denne mobben.. Hva er saa superbra ved denne mobilen og hva er saa sjukt daarlig ved den? Begynner aa miste intressen for se xperia x10.. n900 virker litt mere avansert Emnetittel er endra så den betre beskriv kva tråden handlar om. Namnet på ein mobil åleine gir for lite informasjon.-ttt Endret 6. august 2010 av ttt Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Ingen som aner ?? :/ Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) talk.maemo.orgogså har du den store diskusjonstråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1146335&view=findpost&p=15995062&hl=n900&fromsearch=1 Endret 10. august 2010 av CAT0 Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 N900 bra: -bra grafikkytelse(til en nokia å være) -avansert - likner ikke på symbian -kickstand dårlig: -generelt feit -tung -batteriet er ikke det beste - telefonen støtter bare bruk i landskaps modus. - lite apps Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Ville det da vaere mye bedre aa kjope htc desire? Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Da sparer du deg for stort sett alle ulempene ved n900. Du får også et enormt utvalg i android market av programmer. Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Jeg kjøpte meg mobilen Htc Desire.. Problemet mitt nå er at jeg oppdaterte den til Android 2.2.. Men hvordan aktiverer man det? Den hakke endra seg i det hele tatt bortsett fra at den har fått programet Wi-Fi Hotspot.. Noen andre synlige tegn jeg kan se som bevise at den har faktisk blitt oppdatert..? Takk Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 andre synlige tegn jeg kan se som bevise at den har faktisk blitt oppdatert..? Takk Innstillinger --> Om telefonen. Her står blant annet Android-versjonen. Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Det står Android 2.2.. Men virker ikke slik :S Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Menyen f.eks. burde være helt anderledes enn den standarden! :S Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Ingen som vet?? :S Lenke til kommentar
Abstracter Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg har eid en N900 i 6mnd og kan på det sterkeste råde i mot å kjøpe denne telefonen. Det er nesten ingenting jeg er fornøyd med. Browseren er så treg at den nesten er ufunksjonabel, calender sync clicket og kan bare fixes med å flashe hele telefonene. Kamera er blury hvis du ikke støper fast telefon i betong før du tar bildet. Må re-startes for å fungere rett som det er. Ingen support. Nokia ga ut telefon og lovte og oppdatere systemet til Meego, men nå sitter alle med n900 igjen med en telefon som ikke oppdateres (noe den sårt trenger). Kartprogrammet er dårligere enn på Android, Iphone og vanlig Symbian. Den greier ikke å holde data koblingen oppe samtidig som man ringer (noe for eks Desire fint greier). Data-koblingen er svært buggy generelt, det tar LANG tid å komme igang med Internett søk. Bug bug bug bug all over. Dårlig programutvalg (og det som man finner er ofte lav kvalitet og BUGGY). Selve media-spilleren er grei nok. Kult at det er lett å se film på den (stort sett bare å kopiere over film og sette igang). Det er også mye plass på den, 32gb. Også litt stilig med FM sender. Også stilig at den har øæå på fysisk tastatur. Dette er den verste telefon jeg har hatt, sammenlignet med det samtidig markedet. Kunne nesten vurdert å brukt min eldgamle SE K800 over denne. Føler meg så snytt av denne telefonen at jeg ALDRI kommer til å kjøpe Nokia igjen. Blir kvalm bare jeg ser Nokia produktuer på engadget. Hadde jeg ikke brent inne med iConnect abonnement på denne telefonen skulle jeg gledelig kjøpt en ny tellefon. Jeg bruker denne telefonen mest for å minne meg på hvor dårlig valg jeg har gjort, slik at jeg tenker meg om mer før jeg kjøper min neste telefon. Å bruke telefonen kan sammenlignes med selv-tortur - som sett i Davinci koden, men da lærer jeg i hvert fall... Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Okey, det var veldig synd, og har kjøpt meg Desire istedenfor! Takk for svaret Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Menyen f.eks. burde være helt anderledes enn den standarden! :S Hvorfor det? Det er fortsatt HTC Sense som er UI på telefonen og som da bestemmer hvordan menyer etc skal se ut. Hvis du vil ha Vanilla 2.2 (altså standard Android) -meny må du deaktivere HTC Sense. Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Oja, hmm, trodde at man kunne gjøre den om til sånn 3D meny Men det var visst kun mulig på nexus one Så skal ikke endre på det takk for svaret Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du kan legge inn LauncherPro Plus som homescreen-app, den har muligheten for 3D-meny. Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Hvor finner jeg det da? link? fremgangsmåte? takk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Android Market -> Søk -> LauncherPro Lenke til kommentar
JkDc Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Okej, tusen takk for at du gadd å ta deg tiden til å forklare Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Forklarte trossalt så kort som det er mulig da, så no problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå