Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fått tilbud på 2.inntaksrunde, men..

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag fikk jeg en sms på at 2.inntaksrunde er klart. Jeg logger meg inn på vigo.no og ser at jeg har fått tilbud om plass på 2.inntaksrunde. Jeg har nå ombestemt meg, og vil derfor bytte over til tilbudet jeg fikk på 1.inntaksrunde.

Jeg har også i tilegg svart JA til begge (tilbudt om plass, og venteliste) på 1.inntaksrunde. Jeg ønsker derfor å trekke meg ut fra 2.inntaksrunde, eller svare NEI. Hva skjer hvis jeg svarer NEI?

Takker på forhånd! :)

Endret av DJ-Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen får rette meg om jeg tar feil, men det er vel slik at du mistet plassen du opprinnelig takket ja til siden du nå fikk tilbud på et høyere ønske. Hvis du takker nei til tilbudet du nå har fått, så står du trolig uten plass i det hele tatt.

Etter å ha lest litt på vigo sine sider, så stod det at det var anbefalt å takke ja til begge ved tilbudt om plass.. Det gjorde jeg faktisk.. Trodde man kunne ombestemme seg, slik at man kan gå over til lavere ønske 1.inntak, OM man har svart JA til plassen.

Noen andre her som kan gi meg tips? Det haster faktisk..

Lenke til kommentar

Det er jo anbefalt fordi folk flest heller vil inn på et høyere ønske. På den måten sikrer man seg en plass, samtidig som man kanskje får en bedre plass i stedet. Om de skulle latt alle få ombestemme seg på kryss og tvers av inntakene, så ville man aldri blitt ferdig med dem.

Lenke til kommentar

Det er jo anbefalt fordi folk flest heller vil inn på et høyere ønske. På den måten sikrer man seg en plass, samtidig som man kanskje får en bedre plass i stedet. Om de skulle latt alle få ombestemme seg på kryss og tvers av inntakene, så ville man aldri blitt ferdig med dem.

Jeg skjønner.. da får det vel bli skolen jeg fikk høyere ønske på da.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...