Xarus Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei alle sammen, har problemer med at internetten min faller ut og inn hele tiden. Siden jeg fortsatt kan spille Xbox live når det sjer, så må det være noe problem med tråløs kortet mitt som er: "Skyr@cer Pro Pc Card 3054" og er rundt 4 år gammelt. Kan det fikses på noe vis eller må jeg rett og slett ha meg nytt? mvh Xarus Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hadde samme problemet på hybelen selv, både med laptop og stasjonær. WLAN kunne falle ut, og nettet ville ikke virke igjen før jeg restartet maskinen. Siden dette gjaldt to ulike maskiner skulle man tro problemet lå i ruteren, men hybelkameratene mine som også koblet til via WLAN hadde ikke dette problemet. Jeg kjøpte meg isteden et sett med to homeplug-enheter (kablet nettverk via strømnettet) som koster rundt 6-700 kr, koblet den stasjonære til ruteren via disse og siden har jeg ikke hatt noe problem med denne (laptopen har jeg kuttet helt ut pga problemer med strømtilførsel). Langt mer stabilt både mtp. "oppetid" og responstid (særlig for gaming) enn WLAN. Kobler du til Xboxen trådløst? Hvis du strekker kabel fra ruter/modem/switch til PC, fortsetter da problemet? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Har lenge hatt lyst på ledning istedet for tråløst, men portene funker ikke eller er låst. Har prøvd å koble meg på belkin routern, men krever passord, og jeg kan ikke komme på at jeg satte noe passord. Noen kompisser av meg mente at passordet kunne være "admin 1234" noe i den duren, men går ikke. Xboxen har jeg tråløst kobling på og funker fjell:)er bare på PC'n jeg faller ut. Routern er max 1 1/2 år gammel så tror ikke det er noe problem. Jeg faller ofte ut i den sammenhengen når jeg skal inn på internett leseren min på en måte, har også prøvd å skifte leser men problemer forblir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå