Gå til innhold

Telenor Mobil - Når kommer regningen?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en telefon med telenor-abonnement for ca 4 mnd siden da totalpris inkludert abn ble billigere enn å kjøpe telefonen uten binding.

Har enda ikke fått noen regning fra telenor for månedsavgiften (telefon minus abn er selvsagt betalt), når kan jeg regne med at denne kommer?

Har aldri brukt sim-kortet fra telenor da jeg har en annen operatør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får regning hver 3. mnd. Dette kommer på efaktura for min del (da de tar gebyr for papirfaktura). Har også satt opp avtalegiro så alt går automatisk, det bør du vurdere (men du kan ikke sette opp avtale før du skal betale første regning).

Jeg ville kontaktet kundeservice (tlf 09000) i ditt tilfelle og hørt om de har sendt deg regning, ettersom du ikke har mottatt noe. Jeg glemte å betale forsikringspremie i mai, og da Gjensidige sendte purring ble posten videresendt ettersom resten av familien var på ferie. Jeg oppdaget glippen såvidt i tide til å unngå innkasso (skjønt, det skal godt gjøres å overse både den originale regningen + purring). Tenker jeg setter opp avtalegiro på forsikringspremien også ;)

Lenke til kommentar

Kjekt med avtalegiro, ja. Då er det berre å passe på at det til ei kvar tid er nok pengar på konto til alle rekningane.

Når det gjeld Telenor, så lurer eg på om ikkje det er slik at dei ikkje sender ut rekning før ein kjem over eit visst kronebeløp (ca 300-400 kr)? Brukar ein telefonen mykje vil ein då kunne få rekning kvar månad, brukar ein telefonen sjeldan/aldri vil ein ikkje få faktura på mange månader.

Eit godt tips dersom ein ynskjer oversyn over fakturaer hos Telenor er å opprette brukar på "mine sider". Då kan ein m.a. få opp fakturaane, og om dei er betalte eller ubetalte. I tillegg får ein opp påløpte kostnadar som ikkje er fakturerte, bortsett frå at her manglar dei faste kostnadane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...