NinjaGisle Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Heihei. Jeg har spillt Starcraft Betaen helt fint i flere måneder. Men no når jeg har kjøpt meg spillet så får jeg opp etter ett par min ingame "display driver stopped working". Så blir skjermen svart. Så fryser pcn. Synnes det er litt rart når jeg har spillt betaen helt fint. Jeg tror kanskje jeg hadde vista når jeg spillte betaen. men har win7 no når jeg spiller det. Noen som har hatt noe problemer med starcraft 2 i win7?? Så hadde jeg litt problemer med pcn når jeg kjøpte den fordi rammen ikke virket på auto på volten. så jeg måtte stille den manuelt opp i biosen før maskinen ville funke. Kan dette komme av ustabil ram eler noe? Har ikke fått prøvd så masse greier. men har prøvd en hau med forskjellige video driver. Har lest jevla mye greier rundt om. men ha rikek funnet noe som hjelper : / er litt noob på sånn data greier men ett ess på gaming fronten Jeg skal spandere is på den som finner løsningen på problemet mitt pcnmin: q core 2,66ghz 4gb 1600mzh ram GTX 285 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 32 bit eller 64 bit Windows 7? Hvis 32bit: http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-32bit-258.96-whql-driver.html Hvis 64bit: http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-258.96-whql-driver.html Dette er drivere til grafikk kortet ditt, det burde løse problemene Lenke til kommentar
NinjaGisle Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Har nyeste driveren. Men driten funker ikke. Vurderer å slenge innpå XP igjen. har brukt 3 dager uten å finne ut av denne driten. Er lei av å spille sc2 på en 3år gammal laptop : / Men takker for hjelpen. for satse på at det virker i xp Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Prøv å heve oppløsningen i windows før du starter spillet. Se om problemet fortsetter etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå