KIET Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg slo på ps3-en logga meg inn,også måtte jeg ha en slags update. 2 dager senere.. Jeg slo på ps3-en logga meg inn , spilte MW2 for ca 1time helt til den bare slo seg av. Jeg prøvde å slå på den , men den bare slo på seg av. Når jeg slår på den , kommer det bare et pip , og slår seg av igjen.. Jeg har prøvd å ta ut og inn strøm kabelen , men det fungerer forsatt ikke. Hvis noen har den samma problemet og har greid of fikset det... så si ifra Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Om den slår seg på så blinker en gang gult, for så og blinke rødt og deretter slå seg av så har du fått YLOD ( yellow light of death) Da må du enten levere den inn der du kjøpte den så sender de den tilbake for evt rep. Eller du kan prøve deg på ulike Youtube guider på hvordan en fikser YLOD. Som feks denne: Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 husk ved å tukle selv med maskinen mister du all garanti og reklamasjonrett. levert emin inn pga ylod problemet og den ble kreditert Lenke til kommentar
AndreNg Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den blinker ikke gult. Når jeg slår på den så er det grønt lys for ca 1 sek , også slår den av seg (ingen lys), så kommer det rødt lys (når vi ikke slår den på) så skjer alt det å¨nytt når jeg trykker på den knappen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det kan være overoppheting som Cosmo også har opplevd, siden den slår seg av uten noe lys eller noe, så kan det være en defekt med kjølesystemet i maskinen, det lureste er nok å levere den inn der du kjøpte den. Lenke til kommentar
KIET Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 går det ikke å fikse det selv?? fordi jeg har mista kvitteringen -.- Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er du heldig har butikken lagret kvitteringen i systemet sitt Lenke til kommentar
KIET Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 spurte om det .... NEI!!!!!! de hadde det ikke -.- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Da har du problemer dessverre. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Min PS3 hadde akkurat samme problem for ikke så lenge siden og den måtte sendes inn på reperasjon. Jeg hadde ikke kvitteringen, men klarte å finne frem kontoutskriften Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Derfor jeg ikke kjøper maskinvare o.l der de ikke lagrer kvittering (Gamestop og Game?). Spaceworld lagrer kvittering og det mener jeg Lefdal og Elkjøp gjør også. Brukte du kort da du handlet kan du prøve å ta med utskrift og se om de godtar det som bevis på at du kjøpte den der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er ikke så veldig stress å klare å ta vare på en kvittering selv mener eg da. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er ikke så veldig stress å klare å ta vare på en kvittering selv mener eg da. Skal jo ikke være vanskelig, men som du vet er det ikke alle som har like god orden på tinga sine. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det medfører dessverre riktighet. Lenke til kommentar
KIET Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Vb8LnwzouW0&feature=related Skjedde helt lik som han... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Tror nok ikke dette er noe du får til å fikse selv dessverre. Endret 22. september 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
AndreNg Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det ikke en dritt jeg kan gjøre? Tror du Gamestop har lagred kvitteringen?? Hva kan jeg gjøre med en DØD ps3?? Lenke til kommentar
AndreNg Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det noe med power supply-en? Siden hadde ikke spilt for 2 måneder før det skjedde. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det du kan gjøre er å spørre Gamestop om de har lagret kvittering, men jeg tviler på at de gjør det siden de sjelden pleier å registerer kundene sine (om du ikke forhåndbestiller da). Skader ikke å spørre. Ellers er leksa, ikke kast eller rot bort kvitteringen neste gang du skal handler noe dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå