Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Noen som har noen gode påfunn om hvordan vi kan tulle med sjefen. Ikke noe store greier men slik at han blir litt overasket bare. Ikke noe snu skuffer på hode- opplegg. Noe alà bilde 15 her. Endret 9. august 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva jobber dere med da? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Å ja... Jobber i en liten Elkjøp- butikk. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Klistre plastikk som ser ut som knust glass på TV-ene. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Tenkte på det. Men tiden ble litt knapp. Så vi valgte en ballong som sprengte når han lukket opp døra. Gleder meg til å se opptak når jeg er på jobb til torsdag. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tenkte på det. Men tiden ble litt knapp. Så vi valgte en ballong som sprengte når han lukket opp døra. Gleder meg til å se opptak når jeg er på jobb til torsdag. legg ut vid'en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå