Fiboc Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei. Har et lite problem med datamusa her. Virker som om musa har et problem hver gang jeg spiller et spill. Den begynner å "hakke" når jeg prøver å bevege meg, og har vanskeligheter for å bevege musa pga all hakkinga. Merker det spesielt når jeg holder inne tastene W,A,S eller D samtidig som jeg rører på musa. Skjer ofte at den ikke får med seg bevegelsene mine og stopper nermest opp. Noen som har hatt samme problem som kan forklare meg hvorfor dette skjer, evt hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det høres nesten ut som om det bare er spillet som lagger litt, men om det ikke er det som er skyld i hakkingen, kan det være det faktum at det er snakk om en trådløs mus. Har du prøvd å skifte bateri eller lade batteriene litt? Har du testet med en annen mus? Lenke til kommentar
Fiboc Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Det høres nesten ut som om det bare er spillet som lagger litt, men om det ikke er det som er skyld i hakkingen, kan det være det faktum at det er snakk om en trådløs mus. Har du prøvd å skifte bateri eller lade batteriene litt? Har du testet med en annen mus? Har testet en annen mus (dette skjedde ikke da), og ja, det er en trådløs mus. Kan skje når musa er helt fulloppladet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå