ListeKlovnen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Hei Hei! Jeg rebootet pc'en og da den startet igjen, var skjermen svart og oppgavelinjen var borte! Min datamaskin kom opp istedet for skrivebordet og da jeg prøvde og legge ned Min Datamaskin, gikk det ikke å høyreklikke eller og merke noe på skrivebordet. Jeg får til å sette et teme, men det hjelper ikke. Jeg har prøvd på innstillinger å stille på oppgavelinjen, men da reagerer den ikke. Sammendrag: Jeg kommer kun rundt på pc via min datamaskin, oppgavelinen er bort, muligheten til og merke noe på skrivebordet er borte! Jeg vil ha igjen skrivebordet mitt! Endret 6. august 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva skjer hvis du går i oppgavebehandling, trykker fil > kjør, skriver inn "explorer" og trykker OK? Hvilket OS har du? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg har Windows 7 professional. ehh.. Hvor er oppgavebehandling? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 trykk control (ctrl), alt og delete (del) samtidig, velg "start oppgave behandling" Se på prosesser, om explorer.exe kjører.. om den gjør det, så avslutt den, og gjør som nevnt i den andre posten her. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Ja, da har jeg gjort det. Avlsuttet explorer.exe og skrivet inn en ny "explorer". Idet jeg trykker ok, kommer min datamaskin opp. Hav gjør jeg da? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Prøvd å validere Windows? En uekte win 7 blir svart når test- eller registreringsperioden er utgått. Fulgte Win med nykjøpt pc? Eller har du kjøpt den på nett? Ebay? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 windows 7 fulgte med på pcen når jeg kjøpte den hos en meget seriøs forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå