Gå til innhold

Slutta i Runescape?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på om noen har slutta i Runescape og har en account jeg kan få? For en stund siden så kødda kompisen min med brukeren min mens jeg var på do, så jeg ble banna. Ble hypp på å spille igjen, men orker ikke å lvle på nytt. Så er det noen med greit level i noen skills, så please pm meg. Er ikke viktig med hva som er i inventorien, vil bare ha en med ok skills. Penger og stuff som er verdt masse i banken skal jeg heller ikke klage på. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg lurte på om noen har slutta i Runescape og har en account jeg kan få? For en stund siden så kødda kompisen min med brukeren min mens jeg var på do, så jeg ble banna. Ble hypp på å spille igjen, men orker ikke å lvle på nytt. Så er det noen med greit level i noen skills, så please pm meg. Er ikke viktig med hva som er i inventorien, vil bare ha en med ok skills. Penger og stuff som er verdt masse i banken skal jeg heller ikke klage på. :D

Hvordan i h****** klarte vennen din å få deg bannet på så kort tid? (Med mindre du hadde diare og campet på dassen i flere timer.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt annet.

 

Min mening:

 

 

Var hektet på RS i en liten evighet, kastet bort alt for mye tid på dette skvipet. RS er ikke et spill, det er klikk på den tingen så kommer kanskje den tingen til å skje. Levle opp er utrolig kjedelig, og hva sitter du strengt tatt igjen med etter å ha brukt tre timer på å trykke på trær for å levle opp fra 60 til 61 i woodcutting? Hele konseptet er latterlig, man får en følelse av å ha klart noe stort, men det eneste du har klart er å øke et av de mange tallene i spillet for å imponere en random fjortiss som sitter like tragiskt som deg i et gutterom et annet sted i verden og trykker på trær i timesvis han også. Blir dumt bare å kalle RS for tidsfordriv, det er ikke det en gang, er rett og slett å kaste dyrebare minutter av livet sitt ut i en verden som ikke engang eksisterer.

 

 

 

Men for all del om du virkelig liker å spille RS, samt får en glede av dette spillet, så skal du selvfølgelig få lov til å spille så mye du vil. Men om du egentlig ikke får noen spesiell glede av å spille anbefaler jeg deg å slutte mens du fremdeles har en gyldig grunn. En dag kommer du garantert til å angre på at du ikke brukte tiden på noe helt annet.

 

Det finnes mange gode alternativ til RPG, spill som ikke tar hele livet ditt og dumper det i søppla i likhet med RS og Wow etc...

Ville mye heller spilt noe som du får en glede av å spille, og kan legge bort når du er lei. For hvor lenge er det ikke siden sist du tenkte, bare 5000 xp til før jeg levler opp? Bare litt til nå..... Dette er et tegn på avhengighet ikke glede.

 

Jeg er også en person som liker å spille, men ikke konstant uten stopp. Spille er for meg ikke noe rus (slik jeg vet det er hos de fleste som spiller RPG) men heller i likhet med en film noe man kan gjøre for å få ett avbrekk fra hverdagen. Ja, jeg ser frem til å spille enkelte ting, og har fått mye av glede av gaming opp igjennom tiden, men er også mye jeg angrer på, deriblant RS.

 

Ta å utnytt denne sjangsen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YKBRG_QgEAM

 

 

Men det er mine fem cent. Du skal ha lov til å ha en annen mening.

Endret av Senyor de la guerra
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...