Jooose Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei. Sikkert tusenvis av like tråder men jeg lurer bare på om det er noen serier som kan måle seg med Dexter Serien? Selvfølgelig alle har foskjellig smak så noen vil mene at Dexter ikke er nermt like bra som noen andre. Trenger virkelig en serie siden jeg så ferdig Dexter i går Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Breaking Bad er bedre, en serie uten nedturer til nå. 1 Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Breaking Bad er bedre, en serie uten nedturer til nå. Skal se piloten nå, er den bra kjøper jeg første sesong Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ja, Breaking Bad er en fantastisk god serie. Hvis du ikke har sett The Sopranos så er det absolutt noe som må sees. Trolig den beste serien jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sopranos støtter jeg også. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du trenger bare Oz. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Du trenger bare Oz. Er den noe bra da? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mannen gir deg en anbefaling. Må han virkelig bekrefte validiteten i tillegg? Må jeg bekrefte dette innlegget? Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Støtter Sopranos. Sjekk ut IMDB.com og sjekk rating samt les om seriene. Det gir ofte en grei pekepinn om serien er bra samt hva plottet er. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Sjølv likte eg godt Hung. Endret 12. august 2010 av Hoywin Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du trenger bare Oz. Er den noe bra da? Det er seks sesonger (skjønt fjerde er dobbelt så lang som de andre, av en eller annen grunn). Jeg kjøpte første sesong på DVD uten å ante noe om den. Dagen etter kjøpte jeg resten av serien. 'nuff said. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Breaking Bad, som nevnt over. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Slår aldri feil med HBO-serier som The Wire, Sopranos, Deadwood, Rome og Oz. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Thw Wire støttes fult ut! Ubegripelig bra serie, med et bredt spekter av enestående skuespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå