Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Etter sextreff-følelsen - å ta opp følelser med personen.....

Anbefalte innlegg

jeg føler jeg har drittet meg fullstendig ut nå.....

Jeg har møtt en fyr som jeg traff på nettet, og som også bor i nabolaget av og til.

Han begynte å tafse på meg med en gang på første møte, og så hadde vi sex. Deretter sa han hadet. Utifra inntrykket jeg har fått fra facebookveggen hans, er at han roter med mange

damer samtidig. Han henvender seg kun av og til , til meg.

Siste gang vi møttes så fortalte han at han kysset meg med kjærlighet. Og han erklærer hele tiden at han ønsker seg et forhold. Samtidig så fortalte han at han var sjalu anngående meg osv. Han rotet med meg, og så sa han hadet igjen, rett etter sexen.

Jeg følte meg veldig usikker på meg selv, og forvirret av kontakten med han. Og da han ikke skrev noe til meg på melding på facebook etterpå, så fikk jeg en bad feelings. På veggen hans, hadde en annen dame skrevet at hun synes han brukte for lite tid på henne, så får jo inntrykk av at denne mannen roter med flere om gangen. Samt at han ikke er noe å satse på.

Jeg kontaktet han, og valgte å fortelle sannheten om at jeg var forvirret over hva han egentlig ville, og fortalte hva jeg søkte etter. Da skrev han at siden jeg følte det sånn så ville han slutte å treffes på den måten som vi hadde gjort, og heller være gode venner.

Jeg følte meg dritt med meg selv, og skrev tilbake at jeg ikke ønsket å krangle - for det er sant, og at jeg tolerte at vi så på sex på forskjellige måter, og at gjerne bare hadde rotet med meg hele tiden , kun for å rote , uten at jeg betydde noe. Var litt rett frem, og nå har han svart, men tør ikke åpne meldingen..... Er så redd for å bli såret på selvbilde mitt. Var jeg dum som fortalte han dette slik som jeg følte det?

Ville dere ha åpnet meldingen fra han i det hele tatt, eller gitt blaffen? Er det noen som har følt noe lignende før? Regner jo med at det er normalt å føle at følelser gjør vondt, når jeg har rotet med han, og likte han..... men liker ikke det jeg føler nå.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slett meldingen å drit i fyren. Les det du skriver og tenk etter, så innser du hva han egentlig var etter, og som du ga han.

Fortsetter du sånn legger du deg selv på slaktebenken. Kan umulig være bedre for selvtilliten om dette skjer oftere og oftere.

Jeg har lest noen av trådene dine, og selv om jeg kan skjønne hvordan du har det så er det tragisk å se at du nesten desperat hiver deg i armene på første type som viser interesse. Du forhaster deg og involverer deg alt for fort med andre, uten å egentlig ha fått bukt med dine egne problemer først. Og det kan bli en ond og smertefull sirkel etter hvert.

Som noen sa her oppe, ta en timeout å sett fokus på jobb og unger fremover. Finn en fritidsaktivitet som øker selvtilliten. Trening f.eks, om du ikke allerede gjør det.

Lenke til kommentar

ja, jeg er dritskuffet på han, men innser at jeg gikk i "fellen" hans nok en gang.... Har hatt kontakt med han i et halvt år nå, der han har kommet og gått akkurat som det passer han. Tiltider gir han blaffen i meg.....Foreks..... etter at vi har hatt sex, så kan han gå inn på facebook, og ikke svare på meldinger fra meg, og ignorere meg på chatten på facebook, og da sitter han å skriver veggmeldinger, og flørter der med andre.... Og så kommer han tilbake til meg hele tiden.

Sist gang vi møttes så sa han at han hadde følelser for meg, og at han var redd jeg trodde at han ikke kysset av kjærlighet. Og fortalte meg at han kysset meg av kjærlighet. Vi hadde sex, og etter det, så ignorerte han meg på nytt.... Og jeg gråt og gråt og gråt.... og var helt ifra meg.... Kontaktet han og spurte hvorfor han var sånn... han sa at han skjønte ingenting.. Og jeg sa at jeg trodde han hadde brukt meg hele veien. Og da sa han at han ikke hadde brukt meg... men måtte innrømme at han hadde ikke de sterkeste forelskelsefølelsene for meg heller. Vet ikke om jeg er unormal, men jeg er ufattelig såret over å oppleve det slik etter å hatt sex med han nok engang, og den gang sa han jo at han hadde følelser for meg i det han ville ha seg noe, og at han kysset meg av kjærlighet for så å gi meg på tryne rett etter sexen med å si at han ikke haddde de sterkeste forelskelsesfølelsene for meg....... Er jeg unormal som blir lei meg for dette? .... tenker jeg.... Er det slik datemarkedet skal være ........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...