Deadringer Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Bra du tør innrømme din legning Oh, funny guy, huh? Du må huske at det finnes menn der ute som har kontakt med kvinner irl, ikke kun via spill. Disse har derfor ikke et like stort behov som visse andre for å se halvdårlig animerte pupper vugge. Actionspill med damer i hovedrollen har stort sett fokus på puppene, låra og rumpa til dinne damene, ikke historie og andre nødvendigheter. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Personlig er jeg lei av kvinne helten. Vi blir matet kvinne helt i de fleste filmer idag. Dessuten består spill kunder mest av gutter/menn. Ikke rart at de vil holde seg til menn hovedroller. Hehe, fikk meg en latter der. Du er lei kvinnehelten fordi vi blir matet dem hver dag? Og hvor lenge har vi blitt matet mannehelten? Spillkunder er mest gutter og menn? Tror du må sjekke kalenderen din. Vi lever i 2010, ikke 1910. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Spillere som spiller spill med helter, altså action/rpg, er nok fortsatt flest menn. Enten vi er i 2010 eller 1910. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Eg synest det er veldig greit med kvinnelege hovudpersonar. Den eg kjem på i farten er April frå The Longest Journey og Dreamfall. Actionspel kan kanskje bli litt feil, men i eventyrspel ynskjer eg dei absolutt velkommen. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Bra du tør innrømme din legning Oh, funny guy, huh? Du må huske at det finnes menn der ute som har kontakt med kvinner irl, ikke kun via spill. Disse har derfor ikke et like stort behov som visse andre for å se halvdårlig animerte pupper vugge. Actionspill med damer i hovedrollen har stort sett fokus på puppene, låra og rumpa til dinne damene, ikke historie og andre nødvendigheter. ja og mennene som har kontakt med kvinner i den virkelige verden pleier ikke å totalt rage når det spøkes rundt legninger Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Om du tror det der er rage har du ikke lest nok av postene mine. Kan ikke klassifiseres som ranting engang. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mer duke-babes i spill! Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) nei må vel inrømme at jeg ikke har det å på det grunnlaget så jeg posten som aggressiv, men siden det nå virker som om det var grunnløst ber jeg om unnskyldning for utbruddet mitt :3 Endret 11. august 2010 av torbis93 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 First person: Mann Third person: Kvinne Jeg har ingen behov for å ha en svett mannerumpe MIDT i skjermen min hele spillkvelden. Men jeg føler meg mer til pass med menn i realistiske (da selvfølgelig også førsteperson) skytespill. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 First person: Mann Third person: Kvinne Jeg har ingen behov for å ha en svett mannerumpe MIDT i skjermen min hele spillkvelden. Men jeg føler meg mer til pass med menn i realistiske (da selvfølgelig også førsteperson) skytespill. Hm, Kane and Lynch er nok ikke noe for deg da. Iallefall ikke toern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg