Jan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Har dere noen godbiter på lager utenfor Hollywood-maskineriet? Det må finnes noe bedre enn syltynne plot, krydret med x antall stjerner som kjøper sprit og gress - eller står sjangeren bom fast? PS: Det er ikke nødvendig at det står "komedie" bakpå coveret. Endret 7. august 2010 av Jan Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sjekk ut Álex de la Iglesia. God svart humor. Spesielt El día de la bestia (1995), Acción mutante (1993) og La comunidad (2000). http://www.youtube.com/watch?v=UA9nAjzZLBo Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Haha. Nå kommer det seg. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Black Cat, White Cat anbefales Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Se "3 Idiots" http://www.imdb.com/title/tt1187043/ Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du kan jo se den danske miniserien "Riget", både 1 og 2 av Von Trier. En blanding av flere forskjellige sjangre, med en god mengde absurd humor. Ellers så er jeg glad i den svenske filmen Smala Sussie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Den danske serien "Klovn" er noe av det beste jeg har sett i hvertfall. Går bl.a på Tv2 Zebra i blant. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Klovn og Riget er begge gode tips, men dessverre sett. Synd Trier ikke fikk fullført. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Alle Monty Python filmene er geniale! Du må ha litt britisk humor for å kunne bli underholdt, men det er absolutt noen av mine personlige favoritter! Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Populärmusik från Vittula er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg elsker Louis De Funes. Blant de beste han er med i er Pscar, Delusions of Grandeur, The Sucker, The Mad Adventures of Rabbi Jacob, La soupe aux choux, The Wing and the Thigh, Fanthomas trilogien og Don't Look Now, They Are Shooting at Us. Gendarme serien er også jævlig bra, men kvaliteten synker etter den fjerde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå