Addics Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Funderer på om jeg skal kjøpe en iPhone, og det brukt. Har sett litt rundt på finn, og lurer litt på om det er en stor svakhet med 3G kontra 3GS? Har blant annet sett litt på denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23645391 fordelen med den er at jeg bor ganske nærmt fyren som selger den, så jeg får sett på den og prøvd den ut før jeg kjøper.. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 3GS er en del raskere. Multitasking får du heller ikke uten å jailbreake. Bedre kamera. Gå heller for 3GS. Lenke til kommentar
Addics Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Trenger egentlig ikke noe mer enn enn ok mobil til å sende sms med og en brukbar erstatter for min ipod som døde for noen uker siden, så tror dere ikke 3G vil være bra nok for dette? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvert sitt behov sier nå jeg. Man blir nok veldig lett fristet til å surfe/laste ned på App Store, og da er det noen hakk bedre med 3GS. Er vel ikke så stor prisforskjell på bruktmarkedet? Men for all del, skal ikke fortelle deg hva du skal ha. Blir det bare SMS/ringe/musikk så er det en dugelig telefon dette. Lenke til kommentar
Addics Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Har som vane å kjøpe mobiler for under 500, for eg pleier å ødelegge de innen 2-3 måneder uansett, så er ikke for godt vant for å si det sånn tipper eg blir bra fornøyd uansett hva jeg går for, men takk for svar Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 så en ytelsetest at det var stort forskell på 3g og 3gs. 3gs er omtrent som 4. men dette er bare spekulasjoner. husker ingen kilder. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ligger blant annet på amobil. Dette gjelder mest innlasting av nettsider og åpning av programmer. Kjempestor forskjell er det ikke, men noe er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå