abene Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Microsoft skal i neste uke legge ut fikser for 34 sikkerhetshull. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Rekordmange fikser fra Microsoft Da har det vel vært rekordmange kritiske feil å fikse. Ikke at det har vært lite før heller. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Og ikke blir det færre heller... Men ser at Linux dumper ofte en god del fikser selv også, men kommer visst hyppigere oppdateringer til kjernen om jeg har observert korrekt med mitt VMWare eksperiment. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Rekordmange fikser fra Microsoft Da har det vel vært rekordmange kritiske feil å fikse. Ikke at det har vært lite før heller. Tror ikke det fins en enaste OS/software der ute som ikke har kritiske feil. Vi snakker om mennesker som programerer tross alt.... 2 Lenke til kommentar
dios Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tror ikke det fins en enaste OS/software der ute som ikke har kritiske feil. Vi snakker om mennesker som programerer tross alt.... Det begynner å bli noen år siden jeg hørte om feil i cat. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Du må være mer presis. Er mye "cat" der ute i verden. Snakker du om "Computer-assisted translation"? Har vært et humpete utvikkling det der.... Endret 6. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Forstår jeg det feil hvis jeg sier at det er egentlig bare én gjennomgående feil, + litt til? fordi der er listet 21 programmer, liksom... Eller er det 34 fikser PER program? 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det blir litt blåst ut av proporsjoner. Faktum er at de samme hullene fikses på flere plattformer. Siden det aldri har vært så mange aktivt supporterte Windows-versjoner tidligere, blir det naturligvis "rekordmange" fikser når man ganger dem med antall releaser. 2 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Rekordmange fikser fra Microsoft Da har det vel vært rekordmange kritiske feil å fikse. Ikke at det har vært lite før heller. Tror ikke det fins en enaste OS/software der ute som ikke har kritiske feil. Vi snakker om mennesker som programerer tross alt.... helt riktig... absolutt alt som er menneskelagd kan man gjøre det motsatte med. altså om man lager sikkert OS så går det alltid ann å hacke det uansett ossen man vrir og vrenger på det fordi det er bare et anna menneske som har laga det så den ene personen trenger bare kunnskap innen programmering til å trenge gjennom. ingenting som er laga av menneskene kommer noengang til å bli 100% uansett hvor mange år man fikser på det Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Mange M$ fikser totalt, men per produkt er en annen sak. ;d De ordner naa i det minste opp. Sluttbruker er da uansett det st0rste "sikkerhetshullet" av alle uansett sant? Lenke til kommentar
dios Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du må være mer presis. Er mye "cat" der ute i verden. Ja, huff, satire er leit og vondt. Jeg snakker om cat(1), et verktøy fra 1970-tallet for konkatenering av filer. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 er ikke det bildet av et Apple tastatur? Lenke til kommentar
G Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Concatenation EDIT: Svar på post 15 Fordi dios nevnte det utrykket. Endret 7. august 2010 av G Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Interessant at de også patcher noe i SP2 ! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hmmm... Nå tenkte jeg at det hadde noe med fixene å gjøre, men hvis det har det, så aner jeg ikke hvordan. Hvorfor linka du wiki-sida, G? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Interessant at de også patcher noe i SP2 ! Det er bare fordi oppdateringen også fungerer for SP2 (siden SP3 oppdateres). Spesifikke oppdateringer til SP2 vil ikke forekomme lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå