Beatnik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Facebook interesserer meg stort sett midt i ryggen, men jeg havnet nå tilfeldigvis på den norske startsiden hvor man skal registrere seg, og her skulle man fylle ut følgende: Fornavn: Etternavn: Din E-post: Gå tilbake til E-post: Nytt passord: Jeg lurte fælt på hva "Gå tilbake til E-post" skulle bety og valgte den engelske versjonen hvor det stod "Re-enter e-mail". Den som foretok denne oversettelsen, behersket åpenbart ikke norsk. Mulig man brukte et oversetterprogram? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Heisann, det betyr enkelt og greit at du skal åpne opp epost leseren din og være trofast overfor den. Fra spøk til revolver, norske utgaven er enda ikke komplett, derfor kan slike oversettelser forekomme. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg så også på den nynorske utgaven, hvor det stod "Re-enter e-mail" ... I det minste var den mer begripelig enn den som var "oversatt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå