archongamer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Prøver å sjekke ut min nye pc på Can you run it, men det stopper helt opp etter jeg har bekreftet den kan installere tillegget som trengs. Har prøvd med og uten brannmur aktivert, Java/Active X er tillatt, i både Firefox og IE8 uten noe hell. I Firefox får jeg velge spill, men når jeg trykker på can you run it knappen kommer jeg bare til neste side som sier installing components uten at det popper opp noe spørsmål om jeg vil installere tillegget, og ingenting mer skjer. I IE8 popper det opp en linje i toppen av nettleseren som spør om jeg vil tillate at den installerer dette tillegget og Windows7 spør etter bekreftelse på at jeg vil installere dette, men så er det like dødt der. Er det samme problem hos andre, eller er det noen som har noen ide om hvordan jeg får ordnet dette? Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er det spillet Rune Scape du forsøker spille ? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Nei, prøver ikke å spille noen spill, jeg vil bare se hvordan min nye maskin gjør det i forskjellige spill kontra min gamle. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Prøv å slå av UAC/Brukerkontokontroll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bruk firefox og når du kommer til "installing components" så trykker du f5. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Prøv å slå av UAC/Brukerkontokontroll. Skal gi det et forsøk, takk Bruk firefox og når du kommer til "installing components" så trykker du f5. Gjort, uten resultat Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Siden funker ikke hos meg i Firefox eller Opera. Chrome derimot, laster inn programtillegget uten å mukke. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Prøvde selv nå, bruker opera, fikk ingen problemer. Kjører forøvrig win 7 med uac av. Endret 6. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå