Kurt P Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Heisann, jeg eier en LG KF 700, har fått opertørlåskoden av tele2. Starter tlf uten sim-kort som det står, men hvor får jeg skrivd inn selve koden på denne tlf ? Noen som vet ? Mvh Preben Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Heisann, jeg eier en LG KF 700, har fått opertørlåskoden av tele2. Starter tlf uten sim-kort som det står, men hvor får jeg skrivd inn selve koden på denne tlf ? Noen som vet ? Mvh Preben Google er din venn. Prøv dette: http://hyfeno.com/unlock-lg-virgo-kf700/ Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Okey, men det står fra tele 2 at jeg skal starte opp uten sim kort.. Jeg har dessutenikke orginal simkortet. "Hei. Her er operatørlåskoden til din LG telefon: Gjør følgende på din telefon:Start telefon uten SIM kort, velg nettverksoppsett, velg deaktiver og tast inn *************** for unlock code " Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Okey, men det står fra tele 2 at jeg skal starte opp uten sim kort.. Jeg har dessutenikke orginal simkortet. "Hei. Her er operatørlåskoden til din LG telefon: Gjør følgende på din telefon:Start telefon uten SIM kort, velg nettverksoppsett, velg deaktiver og tast inn *************** for unlock code " Ulike LG modeller har ulike i instruksjoner og det følger vel ikke standardmailen. Forsøkt å bare taste inn koden når det står sett inn SIM-Kort og trykke ring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå