Gå til innhold

UAEs politiske kultur og kriminalitet

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hvor ofte har du egentlig sett noen ha sex i all offentlighet? Og filmer/bilder du har lastet ned fra internett gjelds ikke!

Da fokuserer jeg på folk som kliner på busser, utesteder, når de møter hverandre.

Og folk som har sex på stranden for å ikke snakke om de tre tilfellene hvor folk hadde sex i Nygårdsparken i Bergen iløpet av et halvt år.

Det er stygt at barna ser når voksne folk har sex på stranden spesielt i syden når de ikke viser hensyn til medmenneskene.

Vi må ikke glemme de erotiske bladene i butikkene og de erotiske reklamene på fjernsyn og radio!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Så du henger konstant i Nygårdsparken for å håpe at du kan bli provosert av noen som har sex offentlig?

Get a life!

(Og klining er ikke sex - må nok skuffe deg der)

Til moderator: beklager at jeg har dratt denne diskusjonen langt ut på feil vidde. Avslutter nå...

Endret av alkymist
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Så du henger konstant i Nygårdsparken for å håpe at du kan bli provosert av noen som har sex offentlig?

Get a life!

(Og klining er ikke sex - må nok skuffe deg der)

Du er vist lav intelligent jeg får denne informasjonen via AVISEN og klining er en form for seksuell aktivitet.

Fant ikke den tredje saken men:

http://www.ba.no/nyheter/article5070791.ece

http://www.ba.no/nyheter/article5068567.ece

Jeg vet at diskusjonen sklidde til offtopic men jaja.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Det jeg liker med UAE er at de ikke syntes det er så veldig festlig med jenter som kler seg som horer.

Flytt. Nå. Om du ikke synes "det er så veldig festlig" med jenter som kler seg nøyaktig som de vil, vil ikke fraværet ditt bli savnet.

Jeg vet en del om Dubai og hvordan arbeiderne blir behandlet på disse bygge prosjektene angående de kunstige øyene, kjøpesentrene, skyskraperne osv. Men de MÅ ikke jobbe der det er frivillig!

Selvfølgelig er ikke UAE perfekt men de oppfyller mine krav når det gjelder angående den skitne vestlige kultur.

Jeg har ikke noe imot homofile men jeg vil ikke se at de har sex i offentlighet for det er bare stygt, det gjelder all sex.

Hjelpes, I kjøpesentre i dubai er alle "displays of affection" ulovlige, inkludert håndholding.

Likevel florerer det av alkohol og prostituerte på hotellbarene som får dispensasjon grunnet turismen. Og helt riktig, de innfødte flokker seg til disse.

Hykleri, sa du?

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Alkohol i små mengder er tillat på hotellbar. Prostitusjon er i UAE er en forbrytelse. Noen av de innfødte kan la seg lokke på noe av dette men nå bor det jo flere millioner i Dubai og hvis vi skal ta prosenten av befolkningen der som gjør ulovlige ting og sammenlikner den prosenten med folk som gjør ulovlig ting i Norge så kan vi nok se at prosenten har eksplodert med flere prosent.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell er et bra muslimsk troll, lol... Elsker slike folk,.

Hva er du prater om da Megan Fox?

Jeg troller ikke for Muslimer. Jeg sammenlikner kulturene vestlig mot arabisk.

Det gjør jeg fordi vi kan forvente slik der nede av regjeringene når det kommer for eksempel en Blackberry telefon som er kryptert og enkelt kan misbrukes av kriminelle.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Fra et faglig ståsted kan det synes som om enkelte her lider av en moderat til alvorlig tvangslidelse/ OCD, og muligens vil kunne profitere på kyndig behandling. Imidlertid ser jeg ingen grunn til å ytterligere belaste et allerede presset behandlingsapparat, og anser det derved mest hensiktsmessig at de som evt føler seg truffet flytter til Dubai - fortrinnsvis som gjestearbeider på et megalomant byggeprosjekt. :cool:

Lenke til kommentar

Alkohol i små mengder er tillat på hotellbar. Prostitusjon er i UAE er en forbrytelse. Noen av de innfødte kan la seg lokke på noe av dette men nå bor det jo flere millioner i Dubai og hvis vi skal ta prosenten av befolkningen der som gjør ulovlige ting og sammenlikner den prosenten med folk som gjør ulovlig ting i Norge så kan vi nok se at prosenten har eksplodert med flere prosent.

Om vi går etter oppgitte tall, er nok norsk prosent høyere ja. Hvor mye kriminalitet det er i UAE er det vel ingen som vet.

Forøvrig er det ikke noe kriminalitet i Nord Korea, der den store leder kim-jong har såpass kontroll på sine innbyggere. Dette tallet kan ikke etterprøves. ;)

Forresten, dra på tripadvisor.com og sjekk et tilfeldig utvalg anmeldelser av hoteller i Dubai. Kryssjekk med antall ganger ordet "prostitutes" blir brukt. Tror det er flere prostituerte der per innbygger enn i thailand.

Btw, kudos for å ikke ta med noe av kvinneundertrykkingen når du framstiller den såkalte "rene arabiske kulturen"

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er enig at det er kanskje å gå litt langt å forby en Blackberry telefon men dersom det er i deres interesse for å forebygge fremtidig kriminalitet så støtter jeg det fult ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg flytter gjerne til Dubai og bo på The Dubai World hvis dere kan finansiere det for meg.

Du trenger jo ikke så mye finansiering da. Bare ta deg jobb på et av byggeprosjektene der nede i drømmelandet ditt.

Det er aldeles ikke mitt drømmeland, men jeg kan flytte dit hvis dere gir meg de nødvendige resursene som skal til for å bo på The World eller kanskje Palm Jumeirah. Da trenger jeg sikkert 50 millioner kroner.

Jeg sa at UAE er IKKE PERFEKT men vi kan lære av hverandre slik som en sa tidligere.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg flytter gjerne til Dubai og bo på The Dubai World hvis dere kan finansiere det for meg.

Du trenger jo ikke så mye finansiering da. Bare ta deg jobb på et av byggeprosjektene der nede i drømmelandet ditt.

Det er aldeles ikke mitt drømmeland, men jeg kan flytte dit hvis dere gir meg de nødvendige resursene som skal til for å bo på The World eller kanskje Palm Jumeirah. Da trenger jeg sikkert 50 millioner kroner.

Hvorfor bo der? Hvorfor ikke bo i det "ekte" Dubai?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det var et mislykket trolle forsøk!

Lenke til kommentar

Hvordan kan du kalle det "trolle forsøk"? Hvis byen er så bra å bo i og du så gjerne vil flytte dit, hvorfor må du absolutt bo på The Dubai World? Hvorfor ikke kjøpe en vanlig leilighet eller hus?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvordan kan du kalle det "trolle forsøk"? Hvis byen er så bra å bo i og du så gjerne vil flytte dit, hvorfor må du absolutt bo på The Dubai World? Hvorfor ikke kjøpe en vanlig leilighet eller hus?

Det var et mislykket trolle forsøk for han ville at jeg skulle begynne å "diskutere/forsvare" at palme øyene ikke er uekte Dubai.

Hvis jeg skal til Dubai så må jeg leve i luksus ellers er det ikke noe vits i å dra dit pga man forlater venner og familie.

Det er synd at de ikke bygget dette hotellet i Dubai:

Lenke til kommentar

Det dere sier er litt feil faktisk Dubai er blitt litt vestlig pga alle disse turistene dermed har lovene blitt litt mykere, så det er blitt "ren" kultur som er litt kombinert med vestlig kultur som også er ren der nede.Jeg er for en verden som følger disse: Ordenene, Lovene og Alminnelig Folkeskikk! Vi lever i 2010 vi må da kunne forvente litt sånt her også!

[...] og klining er en form for seksuell aktivitet [...]

Say whaat?

Vi lever faktisk i 2010, og da må da folk som er glad i hverandre få lov til å kysse! Hva for samfunn er det egentlig ønsker deg?

Kjenner forøvrig ikke igjen disse "rene" og "skitne" kulturene du hele tiden henviser til. Ser du ikke at din fremstilling av kulturene er utrolig en-sidige? Og er momenter som likestilling, likeverd, rettsikkerhet, religionsfrihet og generelle menneskerettigheter av noen som helst interesse for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...