dsbilling Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som vet om en side der man kan konvertere NCS til RGB eller CMYK? Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Noen som vet om en side der man kan konvertere NCS til RGB eller CMYK? Mulig jeg misforstår her, men, er det ikke bedre å bare bruke pipett (i Photoshop eller lignende) eller digital fargemåler (Mac) for å få til dette, isteden for å gå via en webside? Firefox har jo også extentions som lar deg finne farger. Endret 6. august 2010 av bardoien Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Noen som vet om en side der man kan konvertere NCS til RGB eller CMYK? Mulig jeg misforstår her, men, er det ikke bedre å bare bruke pipett (i Photoshop eller lignende) eller digital fargemåler (Mac) for å få til dette, isteden for å gå via en webside? Firefox har jo også extentions som lar deg finne farger. Jeg har noen farge koder i NCS som jeg vil gjerne ha over i RGB, CMYK eller HEX. Endret 6. august 2010 av dsbilling Lenke til kommentar
MetrOslo Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Ja, bruk denne: http://www.kalkuler.com/kalkulatorer/farger/NCS-til-RGB-konverterer.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå