Eirik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Folkens, kan vi droppe quoting av innlegg med bilder i? Hvertfall kutt vekk bildene når et slikt innlegg siteres Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Den er grei Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) HVilke temps får du med den der, Grønnbølge? Akkurat det er jeg ikke sikker på... kommer hjem i morgen, så jeg kan teste det da Da har jeg fått testet tempen Idle: 45 grader Load: 73 grader Hva med å montere en cpu vannblokk inni der ? Cheapy vannkjøling. hehe, det hadde egentlig vært litt tøft å prøve en gang Endret 17. august 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hva med å montere en cpu vannblokk inni der ? Cheapy vannkjøling. hehe, det hadde egentlig vært litt tøft å prøve en gang Hadde jo vært relativt enkelt å bare klistre på litt termisk lim eller teip. Eller eventuelt lage en lite brakett for å skru den fast. Endret 17. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Det hadde vært kult Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Stilig tråd. Gjorde dette for et år siden når jeg fortsatt ikke hadde råd til skikkelig HW. Kortet er et Radeon 9200SE og lever i beste velgående enda. Hadde ikke kjølepasta når jeg mekka kjølern, men den var mye kaldere enn originalt for det om. Good times, good times. Endret 5. september 2010 av Benny Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Genial Funka sikkert gull! Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Moddet mitt Evga GTX 470 som var i overkant bråkete under stress.. Resultatet ble som vist under, med 20 grader kaldere som idle, og en vifte som kjørte på 40% lavere hastighet på full load. Riktignok får jeg problemer nå hvis jeg skal ha inn et ekspansjonskort til Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Wow, ikke dårlig. Hva er den laget av ? Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skallet er laget av arkitekt-papp (offisielt heter det vel kapa-papp) limt sammen av lim som tåler høye temperaturer kjøpt på Clas Ohlson. Skallet er stripset fast i hullene som det gamle skallet hang fast i. På toppen sitter det en 120mm, og en 80mm som sitter rett over stock-vifta. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Ikke værst skal se om jeg har noen bilder av en kjøler jeg å Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Skallet er laget av arkitekt-papp (offisielt heter det vel kapa-papp) limt sammen av lim som tåler høye temperaturer kjøpt på Clas Ohlson. Skallet er stripset fast i hullene som det gamle skallet hang fast i. På toppen sitter det en 120mm, og en 80mm som sitter rett over stock-vifta. Ikke ille til hjemmelaget å være. Hvordan er temperaturene i forhold til den gamle kjølern ? Endret 11. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 20 grader kaldere på idle. Etter som kortet justerer viften etter gitt temperatur er ikke kortet noe kaldere på full load. Men viften går 40% saktere på full load, så den er mer stille enn det den var før.. Noe som var grunnen til at jeg moddet, for alle som har hørt et gtx 4** på full guffe vet hvor irriterende det er Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) 20 grader kaldere på idle. Etter som kortet justerer viften etter gitt temperatur er ikke kortet noe kaldere på full load. Men viften går 40% saktere på full load, så den er mer stille enn det den var før.. Noe som var grunnen til at jeg moddet, for alle som har hørt et gtx 4** på full guffe vet hvor irriterende det er He he, ja det har jeg. I tillegg har jeg pcen under en meter unna ansiktet, og den er siktet rett mot meg. Auto funksjonen i programet ar også bare bullshit. Står å surrer på 44% viftehastighet til den når 90 grader, så skrur den opp vifta til 60%. Endret 11. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Døde tråden? Likte å lese her Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Hehe tydeligvis er ikke så mange som har bidrag lenger, selv om jeg har noe mer så skal jeg legge det ut når jeg får tid Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kanskje flere poster hvis du bytter navn på tråden til "Vis oss din hjemmelagde CPU/GPU-kjøler!" Det er nok flere som kødder med CPU-kjølerene sine Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for tipset will do ! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Skallet er laget av arkitekt-papp (offisielt heter det vel kapa-papp) limt sammen av lim som tåler høye temperaturer kjøpt på Clas Ohlson. Skallet er stripset fast i hullene som det gamle skallet hang fast i. På toppen sitter det en 120mm, og en 80mm som sitter rett over stock-vifta. Matrialet er også bedre kjent som Depron, det brukes til modellfly bygging el, nesten alle hobby butikker har det, eller matrial forhandlrere. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Får vel vekke litt liv i denne tråden jeg, da. Jeg gjorde litt av hvert med denne greia her da jeg var litt mindre, prosessorkjøleren var ikke til rette sokkel, så jeg smelta bort litt av plastikkfestene til kjøleren så den fikk plass og festa den på med strikk og teip. Jeg festa også ei vifte til skjermkortet med strikk. Prøvde litt frem og tilbake med overklokking. Nå ligger den (restene etter den) stuet bort i skapet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå