Nord-Skandinav Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har i det siste begynt å høre litt på klassisk musikk, og liker best det litt dystre. Liker veldig godt Griegs Mor Åses Død og også litt Sibelius (finlandia). Adagio for strings er også en jeg liker veldig godt. Forslag tas imot med takk! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hør på film musikken til Bram Stoker's Dracula du! Mørk, dyskter, og herlig! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Tusen takk! Vampire hunters var midt i blinken Flere forslag tas mot med takk=) Lenke til kommentar
Temur Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Sjekk ut Max Richter (The Blue Notebooks, Infra), Jóhann Jóhannsson (IBM 1401, A User's Manual, Fordlandia), Arvo Pärt (Alina), Ólafur Arnalds (Eulogy for Evolution, Found Songs), Ulver (Teachings in Silence, A Quick Fix of Melancholy) og Emilie Simon (La Marche de l'Empereur) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sjekka ut The Blue Notebooks. For et mesterverk Må sjekke ut resten også Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg hører ikke på så mye dyster klassisk, men jeg tenker Beethoven lagde en del som jeg anser som "dyster". Ellers kanskje Spring Largo av Vivaldi. Og Sæterjentens Søndag av Ole Bull. Jeg vet ikke om dette er musikk du leter etter, men du kan jo prøve å høre på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå