Marte Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Goddag og Hei! Jeg er da Marte, en 24 år gammel pike fra O'store Porsgrunn. Registrerte meg her i 2004, men aktiviteten uteble, til nå nylig. Husker faktisk ikke om jeg lagde en slik tråd som dette da, men det får gå! Følte vel at jeg kanskje hadde litt å tilby i den ene og andre seksjonen her på forumet, så det skal bli spennede å se. Sånn ellers så har jeg en stor interesse for Kroppskunst (har holdt meg for det meste inne på Mote og Velvære-forumet), fotografering, design/grafisk design, Japan og japansk kultur, musikk og gaming (spiller vel kun WoW nå om dagen). Ingen jobbing på meg for tiden, da jeg har vært sykemeldt i over 3 år nå, men er så smått på vei ut i arbeidslivet igjen. Jeg blogger også på marteforsberg.no. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du ser ut til å passe godt inn: Her! Tipper det har skjedd mye siden da du opprettet brukeren! Det har ihvertfall skjedd mye siden da jeg opprettet min, eller det kan være fordi jeg gikk gjennom puberteten! Uansett så ønsker jeg deg velkommen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Velkommen tilbake, har ikke snakket noe med deg, men klarer sikkert og snakke til deg et sted. Gavekort, du er bare bad ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå