Gå til innhold

Ønsker å bli kriminell... eller noe i den duren!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ofte tenkt på hvor kult det hadde vært å bli mestertyv. Er noe som gjør at det ikke virker så kriminelt, er litt mer staselig og elegant over det, nesten så man fortjener pengene/verdiene om man gjør det knirkfritt! Rekruteringstråd enyone? :new_woot:

• Liker 6
Lenke til kommentar

Har ofte tenkt på hvor kult det hadde vært å bli mestertyv. Er noe som gjør at det ikke virker så kriminelt, er litt mer staselig og elegant over det, nesten så man fortjener pengene/verdiene om man gjør det knirkfritt! Rekruteringstråd enyone? :new_woot:

Ah! Når jeg leser slike svar tenker jeg alltid på Facebook. Der finnes det en "like-knapp". Det gjør det ikke her... eller?!?!?!!!

Lenke til kommentar

Har alltid hatt lyst til og bli kriminell. Svindler eller noe i den dur. Bankraner hadde vel også gått, om det hadde vært innbrudd på natta og ikke med pistol midt i rushtiden.

edit: Jeg melder meg for TS til og finne på noe :ph34r:

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Altså uansett så burde man ikke oppmuntre trådstarter til å gjøre noe han vil angre på senere, det er ikke bare det at du angrer men hvis du blir tatt blir det aldri fjernet fra rullebladet.

Jeg har selv svindlet noen for xantall tusen, og selv om jeg ikke ble tatt så angrer jeg på at det ble gjort.

Lenke til kommentar

Torpedoer kan en skjelden gang ta livet av noen, det blir vel det nærmeste begrepet for leiemordere i Norge.

Ellers har du jo masse random folk som tar livet av hverandre her i landet, men man vet ikke hva som er leiemordere eller ikke når det gjelder slikt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Haha.. Smartere enn en som raner Shell med kniv. Tror noen har sett litt for mye på film jeg =P

Du finner ikke frihet med å begå kriminalitet. Du finner deg selv full av paranoide tanker, og før eller siden gjør du en liten feil og blir tatt.

Vil heller råde deg til å gjøre noe annet. Noe impulsivt som alikevel ikke er negativt. F.eks: Sett deg i bilen og kjør til Tyskland og tilbake, hopp i fallskjerm osv..

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Har alltid hatt lyst til og bli kriminell. Svindler eller noe i den dur. Bankraner hadde vel også gått, om det hadde vært innbrudd på natta og ikke med pistol midt i rushtiden.

edit: Jeg melder meg for TS til og finne på noe :ph34r:

Anbefaler en norsk dokumentar du kommer til å like.

Svindleren (2005)

Mer info i spoileren

Richard R. Ringheim er "Svindleren", en 20 år gammel kjendiskriminell.

Berømmelsen bygger på en serie velpubliserte telefonstunts hvor han gjør narr av offentlige personer som sikkerhetssjef Steinar Karlsen, USAs ambassadør i Norge John Doyle Ong og statsminister Kjell-Magne Bondevik.

Filmen utforsker Ringheims halsbrekkende univers og viser hans utvikling fra skrønemaker via hvitsnippsforbrytelser inn i en verden hvor de virkelig store gutta styrer og Richard risikerer livet for å være med dem han ser opp til.

Kan finne den gratis på Voddler.

Har også drømt og lekt med tanken på å gjøre noe stor kriminalitet, alla rane en bank. Grunnen er rett og slett kicket jeg hadde fått det (Adrenalin). Konsekvensene for meg og mine medmennesker gjør at dette kommer til å forbli med tanken.

For litt siden fikk jeg imidlertid muligheten, på veldig soft core nivå, men kicket var der allikevel for fult.

Klokken var rundt 3 på natten og jeg var i en alpinbakke for lete etter min en ukes gamle mobil. Fant omsider ikke mobilen, men jeg fant en snøscooter med nøkkelen i :)

Oppsumering av nattraidet mitt:

- Tyvlånte en bilen til en norsk kjendis (Han vet det fortsatt ikke, men jeg fylte på mer enn nok bensin though)

- Så 3 rådyr og 1 rev på kjøreturen

- Midlertidlig stjal en snøscooter. Aldri kjørt det før, men alltid hatt veldig lyst.

Resultatet ble en tur jeg kommer til å huske veldig lenge og null konsekvenser i ettertid enn en lykkelig sjel. (Tapt mobil var egentlig verdt det enda så bittert det er, håper jeg får det på reiseforsikring.

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...