Superkorn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Noen flere som har oppdaget at det har kommet nettverksadapter i butikkene? Jeg trodde Sony skulle ha kjempekampanje, men plutselig lå den i hylla til Ram og Rom. En kompis og jeg kjøpte hver vår pakke med Twisted Metal Black Online og Midnight Club 2. Har bare testa sistnevnte, men funker bra igjennom Internet Sharing Connection i windows sammen med 3 andre pc'er. Noe flere som har fått'n online? - Superkorn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Fett da... det må jeg ha... noen som vil donere en til meg? Du må skaffe deg navy seals da Lenke til kommentar
neb Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hei.. jeg har også kjøpt den pakka men sliter no sinnsykt med å få den online.. fikk den inn på central station og fikk registresrt meg. men plutselig gikk alt til helvete.. diagnosies testen viser feil hele veien.. det er DNS testen som feiler.. kan noen hjelpe meg.. har chello (kabel) kan det ha noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Åssen internettforbindelse trenger man til dette?? MeSs Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Sannsynligvis ikke noe mindre enn isdn. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 What??? Har ikke hørt noe om dette, når ble ps2 online adapteren lansert her i Norge? Har ikke sett en reklamesnutt eller noe om dette... Pris?? Specs? Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Snakket med en buttikkansatt i dag som mente en måtte koble seg på nettet via en server i England? Noen som har gjort dette? Funker det fint? Er det noen triks som må til? Er det noen som kan svare på om det er noen vits i å kjøpe seg adapter før det blir lansert "på ordentlig" i Norge? Hæ? Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HA PS2 ONLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå