toorbjoornjoorde Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 hei skal til spania snart... også lurte jeg på hvor mye en xbox 360 koster der?? takkr for alle svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Omtrent det samme som her, litt billigere muligens men med tanke på reklamasjonsretten så ville jeg kjøpt her i Norge uansett. Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 okei du vet vell ikke om noen billige plassseR? : også er den nye noe bedre egentlig? eller funekr den gamle like bra? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) du vet vell ikke om noen billige plassseR? : Nettverkets prisguide kan være et kjekt sted å starte letingen! Endret 5. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) ja.. men ville du anbefalt den nye eller bare spare litt penger og kjøpe den gamle? og vet noen her om den kommer i hvit? Endret 6. august 2010 av toorbjoornjoorde Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 På MediaMarkt i Cartagena, Spania så kostet en 360 ca 2100,- På samme tidspunkt solgte Elkjøp 360 i Norge med 5 års reklamasjonsrett til 1890,-.. Lenke til kommentar
toorbjoornjoorde Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 okei Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Norge har, til tross for hva mange tror, veldig gode priser på elektronikk. Nesten ikke noe poeng i å kjøpe noe i noen andre land. Spesielt når man tar med reklamasjonsretten i beregningen. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Den nye xboxen skal da koste like mye som den gamle? Det var hvertfall det Microsoft annonserte på E3 i år. Jeg ville definitivt kjøpt den nye om jeg hadde kjøpt meg ny xbox nå hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå