3xt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) hei Jeg hadde bare to spørsmål. lønner det fortsatt å kjøpe seg acer timeline X 5820 fortsatt? eller kommer det snart nye modeller fra acer? for acer'en er jo alerede ca 6 mnd gamel :S? for jeg har helst ikke lyst å kjøpe den no, så kommer i oktober eller noe sant... hvis dere skjønner problemet mitt? siste spørsmålet er, kan acer'en egentlig bli så varm at den slår seg selv av? er det noen som har hatt erfaringer med det? hvis ja, hva var det dere gjorde at den ble så varm? Endret 5. august 2010 av 3xt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 *820 er vel en ganske ny serie, trodde ikke de var mer enn 2-3 måneder. Alle pcer kan overopphetes slik at de clocker seg ned og eller skrur seg av, det spørs bare på hvor hardt du prøver, det er ingen store designfeil på kjølingen på disse pcene. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 tror at 5820 ble for første gang sett på en messe i januar 2010 eller noe sant. og kom i butikkene i mars tror jeg? så det er for meg en ganske god stund. er det noen som vet om det er noen messer i sep-des? har hørt at pga at 5820 er lagd av så mye metall så blir den fortere/lengre varme? vet noen om det stemmer? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ikke 5810 du så på messe? At den er laget av metall betyr at varmen går raskere ut, og det skal mer til før den overoppheter. Uansett så er det varmeste punktet kjølt ned av en vifte og kjøleribber som på alle andre pcer. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 TimelineX serien kom på markedet i mai, enkelte modeller kom ikke før juni. Så det er en ganske ny serie. Regner ikke med at acer kommer med ny timeline serie før neste generasjon intel prosessorer kommer, dvs første kvartal 2011. Trolig betyr det at det er realistisk å se dem tilgjengelig i butikkene en eller annen gang mellom mars og mai neste år. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 tusen takk! ett aller siste spørsmål :s er det noen som vet om pc'en takler SC2 på medium/high? fordi broren min har en samsung som er relativ ny, og da han hadde alt på medium ble pc'en alt for varm og slo seg av :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå