L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det og by de på en is en god ide? Finnes verre måter å gå frem. Hvis ikke de funker så prøv med rohypnol-strø på isen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Pululf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ok, jeg dropper is det blir for dyr. Hva liker danske piger å snakke om( som gjerne gjør de litt kåte) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Snakk om låten Kinky Fætter og si at du godt kan være deres Esben. Så drar du ned buksen. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 - "Hej lille ven. Du er smuk. Skal vi gå tilbage til mit hotel, kan jeg vise dig en hotdog, som ikke er lyserød?" - "Ja det høres morsomt ut. Vi danske jenter er veldig konservative, men siden du er en norsk gutt går det bra!" Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Så ironisk guest-navn trådstarter valgte. Jeg støtter Lars sin ide om roofies. Jeg vil tro det er den beste framgangsmåten for deg. Lenke til kommentar
Gjest Pululf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg kommer nok til å kjøre cafestrategien, altså gå bort til random jenter som er alene og spørre om veien for deretter føre samtalen videre Her blir det pulings! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Her blir det pulings! Stiller meg skeptisk til den spådommen. 1 Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 - "Hej lille ven. Du er smuk. Skal vi gå tilbage til mit hotel, kan jeg vise dig en hotdog, som ikke er lyserød?" - "Ja det høres morsomt ut. Vi danske jenter er veldig konservative, men siden du er en norsk gutt går det bra!" Tror du blanda norsk og dansk der? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Tråden stenges grunnet misbruk av gjestefunksjonen og fordi tråden egentlig ikke er noe annet enn tull. Reaksjoner på dette tas som vanlig på private meldinger. Endret 5. august 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg