superkaisa Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Først må jeg få si at jeg ikke ante hvor jeg skulle poste dette.. Men jeg fikk en mail nettop: Warning!!! Warning!!! Warning!!! Dear Valued Member, Due to the congestion in all netcom.no.!users accounts,netcom.no,! would be shutting down all unused accounts. In order to avoid the deactivation of your account, you will have to confirm your e-mail by filling out your Login Info below by clicking the reply button. The personal informations requested are for the safety of your netcom.no, Account. Please FILL IN all requested informations. Username: ............................................. Password: ............................................. Date Of Birth: ......................................... Occupation: ........................................... Country Of Residence: ............................ After you must have followed the instructions in the sheet, your netcom.no,! account will not be interrupted and will continue as normal. Thank you for your usual co-operation. We apologize for any inconvenience. netcom.no ,!Customer Care Case number: 95235342 Property: Account Security Contact date: 05-08-2010 Er det svindel? Jeg syntes det virker sånn! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Definitivt svindel i mine auge. For det første ville eit norsk selskap ha send slike meldingar på norsk. I tillegg ville dei nok ha sikra seg mot den ekstreme mengda skrivefeil. Siste men ikkje minst spør dei etter passord, som du aldri skal gi frå deg. Kort sagt: eit dårleg svindelforsøk i mine auge. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har ikke svart Men prøver også å advare andre, netcom skulle fått vite det så de kunne sent en mail og advart kundene. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Noe av det første jeg tenkte var at netcom ikke ville sende epost på engelsk, som tosha sier over her. Så er nok svindelforsøk dette ja. Du kunne jo si ifra til netcom da. Endret 5. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du bør/kan ta kontakt med Netcom ja i mine auge. Det er diverre alltid nokon lettlurte sjeler som bit på, sjølv om denne e-posten faktisk var litt i dårlegaste laget til å lure nokon. Vonar eg... Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Eg prøvde å ringe netcom men gikk ikke, fant ikke noe jeg kunne sende epost til. noen forslag? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) https://netcom.no/kundeservice/kontakt-oss.html edit: berre å sende melding der, du får nok ikkje svar på telefon "midt på natta". Endret 5. august 2010 av tosha0007 Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Sendt melding, men tar kanskje 3 dager før de svarer, så jeg ringer de i morgen Edit: Ingen andre netcom kunder fått? Endret 5. august 2010 av superkaisa Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er svindel ja. Maile er på engelsk. Og de benytter ikke navnet ditt noen plass. Ergo vet de ikke hva du heter. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fint prinsipp: Enhver person som kan ha bruk for passordet ditt skal ikke trenge å få det av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå