Fyllesjuk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei, i det siste månedene har jeg hatt problemer med internett, saker er at internett skrur seg av. Som regel etter klokken 12, jeg har ingen aning hvorfor det skjer men det bare skjer, det pleier som regel og skje i helgen. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Foreldre som begrenser bruken? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Telenor ja? Har samme problemet. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 yepp helvete heller.. vet du hva som foråsaker det? skal ringe telenor tenker jeg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 kanskje det er leverandøren Snakk med dem Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Kanskje, skal i værtfall prøve forresten trur noen det kan være en router? har hatt mye problemer med den :O Endret 5. august 2010 av cookiemonster123 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hugser jeg hadde det samme problemet. Jeg hadde Enivest som leverandør, men det hele foregikk på Telenor sine linjer. Da forsvant internett på samme klokkeslett, hver eneste dag. Dette var vel rundt 18:30. Det forsvant av seg selv etter hvert. Prøvde å restarte modem/router uten at det hjalp. Så det er nok, som flere sier, bare å kontakte leverandøren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå