hanneaasbak Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Flytter snart til Notodden,skal ha innflyttingsfest. Men problemet er..eg har aldri vært på et,aldri hatt ett og aner ikkje hva eg skal gjøre!! Har dere noen ideer til mat,(alkohol tek dei med sjav),tema eller noe anna?? Musikken skal så klart være på fullt.Kanskje ut på byen seinare på kvelden...hmm... Bare å komme med ideer.. ) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Good ol' human stew. Endret 5. august 2010 av Pliscin Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nårtid er det? Kan det kombineres med haloween eller noe slikt? utover det kan du kjøpe inn noen brettleker som foretar seg drikking. Velkomst drink er et must (alkohol + noe juice + noe drinkmix + masse isbiter). Utover det må du bare gjøre ting koselig. Hjemmelaget nachos er heller ikke feil Lenke til kommentar
hanneaasbak Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Nårtid er det? Kan det kombineres med haloween eller noe slikt? utover det kan du kjøpe inn noen brettleker som foretar seg drikking. Velkomst drink er et must (alkohol + noe juice + noe drinkmix + masse isbiter). Utover det må du bare gjøre ting koselig. Hjemmelaget nachos er heller ikke feil Eg veit ikkje når eg skal ha den..flytter neste uke..tenker å ha den når alt er kommet på plass og sånn.. Eg he drikkespill fatisk...den kan eg bruke.. Takk foor tipsene:) Blir det lettere å finne ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå