Glassflasken Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 hheey hvordan slår jeg på infrarødt lys (nattmodus) sånn grønt lys? tusen takk for svar!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Kommer an på kameraet. På noen er det en bryter hvor det står "Night shot". Noen ganger må man også inn i menyene å skru på lampa. Manualen er et fint sted å lete. Edit: Lyset er forsåvidt infrarødt. Ikke grønt. Endret 5. august 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 har sony hdr-cx105e Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Har du manualen? Det burde stå greit forklart. På mitt handycam er det ganske rett fram å finne det i menyene på kameraet. Men jeg trodde lampa starta automatisk og at man manuelt måtte slå den _av_ hvis man ikke ville bruke den. Merk at lampa er svak og lyser ikke mer enn et par meter. Hvis det faktisk har lampe. Edit: Ser ut som cx105e faktisk ikke har Night Shot. Endret 5. august 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 si hva du trykker på da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg setter "Night Shot"-bryteren på on. På mitt er den på toppen av kameraet. På Handycamet til en kamerat (HDR-SR12) er den under skjermen. På ditt finnes den nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå