Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig å runke mange ganger pr. dag?

Gjest Filip

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er "normalt" å bare ta handa ned i buksa å bare runke litt. kanskje 50 ganger om dagen. noen ganger er det bare for å runke i 10 sek og noen 1 min. det varierer. men er det normalt? er det farlig å sprute 1 gang om dagen eller mere hver dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg lurer på om det er "normalt" å bare ta handa ned i buksa å bare runke litt. kanskje 50 ganger om dagen. noen ganger er det bare for å runke i 10 sek og noen 1 min. det varierer. men er det normalt? er det farlig å sprute 1 gang om dagen eller mere hver dag?

Meg igjen

Ikke runke, men bare ta handa ned i buksa og kjenne litt og kanskje runke?

Lenke til kommentar

Runk en gang, skikkelig... så du spruter!

Så slipper du holde på 50 ganger pr dag.

Det er EKSTREMT uhygienisk. Regner ikke akkurat med at du vasker deg 50 ganger på henda hver dag heller. Det er jo.... 2-3 ganger i timen det.

Absolutt ikke uhygienisk om du har en normal hygiene nede til vanlig.

Lenke til kommentar

Runk en gang, skikkelig... så du spruter!

Så slipper du holde på 50 ganger pr dag.

Det er EKSTREMT uhygienisk. Regner ikke akkurat med at du vasker deg 50 ganger på henda hver dag heller. Det er jo.... 2-3 ganger i timen det.

Absolutt ikke uhygienisk om du har en normal hygiene nede til vanlig.

Underlivet er den mest bakteriefylte plassen på kroppen, etter rævhullet og kjeften. Så jo - det er uhygienisk. Ville du håndhilst på en fyr som hadde tafset på ballene sine?

Hvis du er mann, så ta hånda ned og grafs litt - så sniffer du på finger`n din etterpå. Lukter det godt? Neh.

Nå troller du fælt. :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...