Gjest Filip Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei! Jeg lurer på om det er "normalt" å bare ta handa ned i buksa å bare runke litt. kanskje 50 ganger om dagen. noen ganger er det bare for å runke i 10 sek og noen 1 min. det varierer. men er det normalt? er det farlig å sprute 1 gang om dagen eller mere hver dag? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Nei, det er ikke farlig. Vel, jeg har aldri runket opp til 50 ganger om dagen. Endret 5. august 2010 av Nopros 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Helt ufarlig. Med mindre du runker på deg gnagsår. Da kan du teoretisk sett få infeksjon og koldbrann. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Runk en gang, skikkelig... så du spruter! Så slipper du holde på 50 ganger pr dag. Det er EKSTREMT uhygienisk. Regner ikke akkurat med at du vasker deg 50 ganger på henda hver dag heller. Det er jo.... 2-3 ganger i timen det. Lenke til kommentar
Gjest Filip Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei! Jeg lurer på om det er "normalt" å bare ta handa ned i buksa å bare runke litt. kanskje 50 ganger om dagen. noen ganger er det bare for å runke i 10 sek og noen 1 min. det varierer. men er det normalt? er det farlig å sprute 1 gang om dagen eller mere hver dag? Meg igjen Ikke runke, men bare ta handa ned i buksa og kjenne litt og kanskje runke? Lenke til kommentar
CallMeGod Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du er glad i penis du.. Lenke til kommentar
Gjest holygod Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Pass på så du ikke blir blind nå! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Pass på så du ikke blir blind nå! Men tå å napp løken helt til du kommer du, tror det er best Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Runk en gang, skikkelig... så du spruter! Så slipper du holde på 50 ganger pr dag. Det er EKSTREMT uhygienisk. Regner ikke akkurat med at du vasker deg 50 ganger på henda hver dag heller. Det er jo.... 2-3 ganger i timen det. Absolutt ikke uhygienisk om du har en normal hygiene nede til vanlig. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Runk en gang, skikkelig... så du spruter! Så slipper du holde på 50 ganger pr dag. Det er EKSTREMT uhygienisk. Regner ikke akkurat med at du vasker deg 50 ganger på henda hver dag heller. Det er jo.... 2-3 ganger i timen det. Absolutt ikke uhygienisk om du har en normal hygiene nede til vanlig. Underlivet er den mest bakteriefylte plassen på kroppen, etter rævhullet og kjeften. Så jo - det er uhygienisk. Ville du håndhilst på en fyr som hadde tafset på ballene sine? Hvis du er mann, så ta hånda ned og grafs litt - så sniffer du på finger`n din etterpå. Lukter det godt? Neh. Nå troller du fælt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg