Sandra-salamander Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har en Dell inspirion 6400, som jeg ikke klarer å koble til trådløst internett. Internett sluttet plutselig å virke.. Har lagt inn programvaren fra leverandør (telenor) på nytt. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne koble til nett trådløst, automatisk- og at det dermed måtte gjøres senere. Koblet til med kabel, og det funker det... Men jeg klarer altså ikke å komme på trådløst! Vi har 1 bærbar maskin til, og der funker alt som det skal. Noen? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du har ikke fått slått av wifien på tastaturet da ? Du har sikkert en kombinasjon med Fn+2 ellernosånt som slår wifi-radioen av og på. Hvis ikke så har du kansje en bryter.. Er ikke wifi slått av ville jeg sjekket om du kan oppdage andre wifi-nett med pc,n. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sjekk om det er et program for funksjonstaster som må lastes ned. På noen maskiner er det også programvare som brukes for å automatisk koble til. Sjekk på enhetsbehandling (kontrollpanel, system, hardware) om du har trådløskort OK på oversikten over nettverkskort. Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Ok, skal prøve... Men jeg er ganske sikker på at trådløs er på, så det har ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Klarer du å søke etter nettverk? Ser du noen? Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Får opp nettverk, men får ikke koblet til trådløst. Kommer òg opp at det er feil eller ikke finner ip-adressen... Men når jeg bruker kabel så funker alt. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du har selvfølgelig prøvd å restarte modemet? Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Ja, det har jeg vel selvfølgelig gjort. Mange ganger. (Og den andre pc`n funker på trådløst..) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Høres ut som ulik krypteringskode i router - > PC. Denne må være identisk på begge stedene for at du skal kunne motta IP. Alternativt så kan det være trådløsdriver, eller hardwarefeil. Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 ....så hvordan løser jeg det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå