Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit at kvinner slår menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg er veldig unormal i forhold til andre, men hvis en kvinne slår deg skal du til helvette dytte hu tilbake og si at hu ikke skal gjøre det igjen. Hvis hu virkelig slår seg i trynet slik at du begynner å blø så hadde jeg uskadeligjort henne, og fått henne ned i bakken, men jeg ville vel ikke direkte slått en jente.

Sikkert mange som er uenige, men det er det jeg mener.

Lenke til kommentar

Så om en relativt spinkel fyr kommer frem og spruter øl i trynet ditt, så hadde du ikke banket han opp?

Du er vel ikkje så smålig? Å "banka" ein fordi han søle øl på deg er veldig overdrevent. Han skada ikkje deg, og true deg dermed ikkje; du har ingen grunn til å skada han.

Fredet og fredet fru blom. Du kan gjøre motstand og du kan reagere, bare ikke i form av vold. Etter min mening, that is.

Gjeld vel i såfall menn og, uansett om dei er svakare eller sterkare enn deg.

Hvis hu virkelig slår seg i trynet slik at du begynner å blø så hadde jeg uskadeligjort henne, og fått henne ned i bakken, men jeg ville vel ikke direkte slått en jente. Sikkert mange som er uenige, men det er det jeg mener.

Veldig enig, men eg meiner at dette óg er likt for menn.

Lenke til kommentar

Skippy sa noe oppi her som var genialt:

det er ikke greit å gi henne en på tygga, hardt. Du har lov til å ta igjen, det samme som kvinnfolket tar i på deg. Gjør ikke hun skade på deg, trenger ikke du å gjøre skade på hu. Ta igjen med samme mynt

Hvis et kvinnfolk slår deg, og du får så vondt at du ligger på bakken med blåmerker og griner, så ja, DA kan du gi ho deng, fordi da er ho allerede fysisk overlegen over deg og du kommer til å tape.

Men hvis en jente slår deg i armen, og du ikke merker det, hvorfor skal du da denge hardt tilbake ? Fordi ho slo deg og du vil leke tøff ?

Hva har det at vi lever i 2010 å gjøre med saken? Likestilling eller ikke, det er ikke akseptabelt for menn å slå kvinner fordi menn er fysisk overlegne ! Nå syns jeg små barn skal gå ut og leke og la være å kommentere med piss som likestilling og slår de slår jeg tilbake.

Fordi fakta er at menn er mye sterkere en kvinner, og hvis en mann slår en kvinne er det 50% større sjansje for å skade ho kraftig.

Og det at vi lever i 2010 og likestillings lover osv osv. Har ingenting å si, fordi hvis du banker kona de helseløs, så blir du bura inn enten du vil det eller ikke, fordi det står i norsk lov at det ikke er lov til å banke opp jenter ! (Herrav kona de da)

Jeg vil gjærne ha kilder på at det står i norsk lov at du ikke har lov til å banke opp jenter. Jeg hadde trodd deg hvis du hadde sagt ett menneske

Lenke til kommentar

Å ikke bruke vold før det er brukt vold mot deg, KAN jo funke. Om en fyr prøvde å voldta meg, hadde jeg selvfølgelig prøvd å gjort alt for å komme meg unna, inkludert å bite, slå, stikke fingra i øynene osv. Om jeg da driver vold mot en person driter jeg pent i, så lenge det er selvforsvar. Men at feks. en gutt og jente krangler, så jenta fiker til gutten kan jeg ikke forsvare.

Lenke til kommentar

Det er mye prat om vektklasse forholder her har jeg sett. La oss si en gutt som veier 100 kilo møter ei jente på 70 kilo som planter knokene rett i nesa hans uten grunn. Mange sier da, hun er fysisk underlegen, hev deg over det. Hva om en gutt på kun 60 kilo skulle drasse til han samme i nesa? Jeg vil tro at pipa hadde fått en annen lyd da. Selv om gutten på 60 kilo ersvakere, skjørere og tåler enda mindre enn jenta..

Så er alltid sånn at når dette temaet dukker opp, er det skadeomfanget som er den største faktoren. Ei jente kan som regel ikke volde så stor skade på en større og kraftigere gutt, og en gutt kan som regel gi jenta rundjuling og han mister sinnet. Sånn er det bare. Men det er ikke snakk om overfall her, men det at gutter SLÅR jenter. Er det sånn at kvinner tenker at om en mann blir bedt om å slå til veggen så løst han kan, bare drasser til og brekker både knoker og håndledd? Vi kan kontrollere vår egen styrke vi og.

OM ei jente kommer og slår eller gir en gutt en ørefik, så mener jeg det er hans rett å ta igjen med samme mynt og kraft. Så kan de stå der og utveksle slag og spark, med samme kraft til det går opp for dem hvor idiotisk det er. Heldigvis har jeg aldri vært ute for å bli slått av ei jente, eller gutt heller, og har sluppet å måtte sloss med det opplærte instinktet om at man aldri skal ta hardt i det motsatt kjønn. Men det at noen jenter, og gutter også for den saks skyld, tror at de kan gå rundt og slenge med leppa, eller slå folk uten noen som helst konsekvens, provoserer meg litt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvis hu virkelig slår seg i trynet slik at du begynner å blø så hadde jeg uskadeligjort henne

Mulig jeg ikke er helt med, men akkurat hva mener du med uskadeligjort?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ok, jeg trodde at å uskadeliggjøre noe var det samme som å ta livet av noe. Jeg tar sikkert feil. Ikke at jeg tror du kommer til å drepe noen. :p

:ph34r:

Lenke til kommentar

En saftig speech med stygge ord er bedre en å slå, det sårer mer også for jenter..

Di feite laus fitte, sånne chubby fitter som deg er det værste jeg veit lite inteligente er dere også.. Stikk tannbørsten ned i halsen, eller viss du foretrekker en kuk og se til helvete å få bort di ekle fett valkene dine.. Tannbørsten kan også brukes til å bekjempe den ekle stanken som kommer ut av kjeften din hver gang du åpner munnen din

Du gir en heftig speech og advarer i tillegg om at viss hun slår en gang til så får hun deng, så kvinnemenske får lære seg at hun ikke kan gå rundt og tøffe seg sånn.. Men de fleste som blir slått av jenter assholes eller generelt stygge i tryne og har nok fortjent det.. Viss jeg tar en ass grab liksom så fortjener jeg ikke annet en et heftig smikk, uten å gjøre noe tilbake.. Men viss jeg noen gang blir dratt til av en jente uten å ha gjort noe da skal hun få høre det med en advarsvel og viss den blir trosset skal hun meiest ned i bakken, problemet er vel bare at det er altids gutter som kjenner henne i nærheten som står klar til å banke deg etterpå..

Lenke til kommentar

Ei jente kan slå hardt, selv om hun er liten og lett. Ei stor jente slår vanligvis ikke merkbart hardere, og det er like vondt uansett.

I mitt liv har jeg flere ganger både blitt sparket og slått av jenter, og så langt det har latt seg gjøre, har jeg tatt igjen. Jeg har sjelden blitt slått av gutter, men jeg tar igjen på dem også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest GjestJente

For meg er det ikke engang hvor "vondt" det gjør som er avgjørende i sånne situasjoner. Det er hele tankegangen bak. Om man blir sint og slår noen, så viser dette til at man har veldig liten kontroll over sinnet sitt, og slikt er skummelt uansett kjønn.

Og selv om en ganske lett jente som klasker til en mann kanskje gjør mindre vondt enn om det er motsatt, så er den mentale effekten ganske mye av det samme. Å bli slått eller utsatt for annen type vold føles veldig nedvergende og ingen skulle trenge bli "satt på plass" på den måten.

Med mindre det er i selvforsvar eller forsvar av en annen, er vold aldri rettferdiggjort. Og om en mann må forsvare seg med vold mot en kvinne, er dette selvsagt mer enn rettferdig. Og vice versa.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...