NothinDoin™ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Politiet er tre knappetrykk på telefonen unna. Vell, sikkert noen som har mamma på speed dial, men det er heller ingen langvarig løsning. Har null-tolleranse for gutter som slår jenter. Uansett hva jenta har gjort. Det er enkelt og greit fordi den store majoriteten av guttene er så overlegne jenter (fysis sett) at det er helt uakseptabelt! Sier ikke at det er greit at ei jente slår en gutt, men jeg ville reagert mer hvis det er omvendt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Husker jeg så en video om dette på youtube, der var det to skuespillere som satt i en park og kranglet, og dama drev alltid å slo mannen, mener å huske at de hadde telt noe rundt 163 folk som bare gikk forbi eller noe. Mens når de prøvde omvendt stoppet den første personen. Anyway, slåing er ikke nye hyggelig eller greit, uansett hvilken side det kommer fra. Lenke til kommentar
Gjest awesome-0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hahah, ler av skap-psykopatene på forrige side. Er selv mann, og man slår ikke jenter, sånn er det bare, skjønner ikke at dette er en diskusjon i det hele tatt. Alle med en halvveis decent oppdragelse forstår dette. Om noen mener det motsatte, foreslår jeg et gentlemankurs og mer sosial kontakt med det svake kjønn. Ikke kom og si at det gjør vondt å bitchslappet, og om du har fått et ballespark har du faen meg fortjent det. Takk for meg. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Politiet er tre knappetrykk på telefonen unna. Vell, sikkert noen som har mamma på speed dial, men det er heller ingen langvarig løsning. Har null-tolleranse for gutter som slår jenter. Uansett hva jenta har gjort. Det er enkelt og greit fordi den store majoriteten av guttene er så overlegne jenter (fysis sett) at det er helt uakseptabelt! Sier ikke at det er greit at ei jente slår en gutt, men jeg ville reagert mer hvis det er omvendt. Det er det poenget jeg har prøvd å få frem tidligere i denne tråden, da andre har kommentert at fysisk styrke ikke har noe å si, men det har det jo Skap-psycopate hehe, lo litt. Gutter som slår jenter er uakseptabelt. MEN det går en klar grense på hva som er å slå og hva som er å "poke". Hvis du slår en jente i armen, og ho sier au og ler, da vil jeg vel ikke kalle det for misshandling, blir værre hvis du smeller ho i bakken. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Hvorfor skal det være greit for en kvinne å slå en mann, men mann ikke slå en kvinne hvis han hadde samme grunn? Det kan ligge i mye i hvordan samfunnet er formet, og/eller på at vi mennene er det sterkeste arten (vi produserer mangfoldige mer Testosterone). Det hadde seg slik at jeg kjente en jente som jeg ikke helt kom godt med. Hun "prøvde" å være kul ved å slå meg og sparke meg uten noe grunn (jeg er en rolig type). Helt til det bare gikk helt bananas for meg, og klarte ikke å kontrollere meg. Det hele hendte med at jenten lå nede på bakken hylende. Læreren kom og begynte å kjefte, jeg forklarte meg, hun begynte og slå uten grunn, men jeg som fikk skylden for alt. Det var kun jeg som fik kjeft også. Er det virkelig slik det skal være? (og btw.. læreren var kvinne..) Noe aka det samme som skjedde med en kamerat av meg. En liten uskyldig valp som ikke turde å gjøre noe, det hele gikk med at jenter begynte å dyppe han ned i snøen. Og jeg spurte han hvorfor han ikke tok igjen. "Ja..menn.. de er jo jenter.. Du skal ikke gjøre igjen på jenter.." og der mistet jeg respekten for han. Endret 6. august 2010 av Pijus Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, det er sånn det skal være. Ikke at jenter skal slå og sparke deg, men at hvis du som gutt tar igjen med fysisk vold på ei jente så skal du brenne nederst i helvete for evig og alltid. Skjønner du ikke det er du rett og slett bare helt korka og burde ikke få lov til å omgås med andre mennesker. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så du mener det ja? Så vi mennene har hatt mye av makta i hvor mange millioner år? Og plutselg i 2000 tallet skal vi gi fra oss mye av makta? Jeg er for likestillig mellom kjønenne, men at jenter kan slå gutter og guttene skal legge seg flat på bakken. Virkelig? Du enig? Det jeg er helt imot er at et menneske skal angripe et annet uten noe særlig grunn, eller for å bevise noe. Hadde en person, uansett kjønn gjort det på meg så hadde jeg klinket personen rett ned. Selfølgelig gir jeg jenter advarsel, men fortsetter de.. Uansett har jeg aldri likt den pyskco jenten. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er jo selvfølgelig ikke greit at kvinner slår menn. Men hvis det først skjer må mannen huske på at han er av det sterkere kjønn. Hev deg over det og husk at det ikke er deg som er lagd for husarbeid Yes da. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ikke legge seg flatt, det handler om å gjøre noe med situasjonen som ikke er vold. Er det en gutt som plager deg; Slå så mye du føler for. Men er det ei jente skal skal du ikke ty til vold. Er det selvtillits problemer som plager deg, siden du ikke klarer å forsvare deg verbalt og derfor føler at vold er den eneste løsningen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er jo selvfølgelig ikke greit at kvinner slår menn. Men hvis det først skjer må mannen huske på at han er av det sterkere kjønn. Hev deg over det og husk at det ikke er deg som er lagd for husarbeid Yes da. Jeesus, føler at en god del av dette forumet består av 14år gamle hillbillies som aldri har snakket med ei jente før.. Får håpe de vokser det fra seg! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeesus, føler at en god del av dette forumet består av 14år gamle hillbillies som aldri har snakket med ei jente før.. Får håpe de vokser det fra seg! Eller vente til realiteten slår dem hardt i hodet fordi man plutselig skjønner at jenter ikke har vaske- eller ryddegener. :!: Endret 6. august 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ikke legge seg flatt, det handler om å gjøre noe med situasjonen som ikke er vold. Er det en gutt som plager deg; Slå så mye du føler for. Men er det ei jente skal skal du ikke ty til vold. Er det selvtillits problemer som plager deg, siden du ikke klarer å forsvare deg verbalt og derfor føler at vold er den eneste løsningen? Nei, det har jeg ikke. Hun kommer bort til meg, sier noe negativt (husker ikke helt hva). Jeg responserer med å spørre om hun vil noe. Hun sier noe, hun begynner å slå, jeg står opp og viser at hun nærmer seg et dominerende område. Jeg gir hun advarsel (med kroppspråk), hun begynner å ta med beina, og prøve seg på noen tåpelige spark. Nå gir jeg hun andre advarsel og forteller hun at hun skal stikke og slutte. Hun fortsetter, og derfra dytter jeg hun vekk og prøver å gå min vei. Hun blir helt rage (klikk på linken for å skjønne) Derfra prøver hun seg igjen, og fra der tar jeg fram den ikke-fult-så-snille personligheten, og bare drar til hun. Og fra der er det litt uklart. Hva burde jeg gjør da? Jeg ga henne flere advarsler. Gikk vekk, men hun fortsatte. Skulle jeg bare lagt meg ned på kne og bed hun om å slutte, eller løpt min vei? Menn er det domminerende kjønnet, da skal jeg faen meg ikke la en jente fra fra meg selvrespekten. Endret 6. august 2010 av Pijus 2 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeesus, føler at en god del av dette forumet består av 14år gamle hillbillies som aldri har snakket med ei jente før.. Får håpe de vokser det fra seg! Eller vente til realiteten slår dem hardt i hodet fordi man plutselig skjønner at jenter ikke har vaske- eller ryddegener. :!: haha Ikke Faen, ser ut til at jeg må droppe planene mine og heller utdanne meg innen genteknologi, dog det kan bli et utrolig stort marked av menn der Jeg står egentlig fortsatt fast på mitt om at man ikke skal slå noen, eneste gangen jeg har synes at noen (jente) har fortjent å blitt slått var hu bitcha som sparka en kompis av en kompis av meg i ballene med ståltupper, hun fikk seg en på tryne av kompisen min etterpå. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Må forøvrig si at jeg overhodet ikke forsvarer jenter som slår. Det er ikke riktig å slå noen som helst, uansett om man er gutt eller jente. Derimot kan det godt hende jeg hadde klaska til kjæresten min om han hadde vært utro, men selv da synes jeg det egentlig ikke er greit. I spesielle tilfeller kan jeg dog skjønne det, uten at jeg støtter slike handlinger, men det gjelder også for både menn og kvinner. Generelt sett kan jeg ikke fordra folk som utøver vold og er sterk motstander av det. Og jenter som bare klasker til tilfeldig er jo helt helt feil i mine øyne. Endret 6. august 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Går sparking av baller i samme kategori? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det vil jeg si. Herrelighet, noe så utrolig kjipt å gjøre. Eneste gangen jeg kunne gjort noe slikt er vel om jeg hadde blitt overfalt/voldtatt etc. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Det vil jeg si. Herrelighet, noe så utrolig kjipt å gjøre. Eneste gangen jeg kunne gjort noe slikt er vel om jeg hadde blitt overfalt/voldtatt etc. Det er det man har denne her til http://www.dagbladet.no/2010/06/22/nyheter/voldtekt/kondom/kvinner/likestilling/12242331/ Endret 6. august 2010 av Perrern Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er de tøffe nok til å slå så er de tøffe nok til å bli slått er min mening. Kan ikke fordra jenter som slår. Selv har jeg aldri slått en jente da. Sånn slåsskamp/krangel altså. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Så du mener det ja? Så vi mennene har hatt mye av makta i hvor mange millioner år? Og plutselg i 2000 tallet skal vi gi fra oss mye av makta? Det har ikke falt deg inn at i utrolig mange av de "millionene år" har kvinner stort sett vært definert som "off-limit" når det gjelder vold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå