Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har ikke sagt det heller, men har sagt det at menn absolutt ikke skal slå jenter, fordi vi er så og si 3 - 4 ganger sterkere en dem.. Og vi kan gjøre ganske stor skade på en tynn og spinkel kropp de fleste av oss mannfolk.. Damer har høyere smertegrense enn menn, og generell styrke skiller ikke akkuratt med en så høy multiplikator. Nyere forskning sier motsatt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 De som slår blir slått. Uansett kjønn. 2 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg mener ikke at jenter skal få slå gutter, heller, men hvis eneste måten å stoppe noen på er å klappe til dem, så får det være. Ingen av de ble skadet eller noe, men det er vanskelig for ei jente å bryte opp noe uten å bruke makt. Hvorfor bryte opp, tenker du vel, men hvis en gutt går bort blir det fort større slosskamp enn før. Støtter du dette omvendt også? Bare lurer. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvis to jenter står og sloss, så ser jeg ingen grunn til at en gutt kommer og tar i den ene, hvis han kjenner de. Jeg har aldri sagt at vold er løsningen på alt, og jeg innrømmer at jeg har slått til gutter tre ganger i mitt liv, på tidspunkt jeg ikke så noen annen utvei. Det har ikke vært for å skade noen, tviler på de fikk vondt engang, men hvis det bryter opp så er det vel verdt det. Det er stor forskjell på å banke noen for å få viljen sin, eller for å være ei trollkjerring til enhver tid, enn å én gang klaske til noen som har gjort noe stygt. Det hender da at gutter tar hardt i/knuffer/"slår" jenter også hvis de er umulige, og man trenger ikke overdramatisere en slik situasjon. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har blitt slått av en jente èn gang. Jeg er sånn at jeg uten å tenkte over det slår tilbake når noen slår meg. Jeg slo ikke så veldig hardt, mener jeg, men hun gikk i bakken Var ikke meninga å slå så hardt, eller i det heletatt slå - men slår noen meg i ansiktet, eller vondte steder slår jeg tilbake. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Helt umulig å stille spørsmålet sånn, det er så til de grader situasjonsavhengig. Men av prinsipp, så skal absolutt ikke menn slå kvinner. Det å blande inn likestilling er heller ikke riktig, da vi uten tvil er det sterkere kjønn. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det har jo ingenting å si på smerteteskel hvis en mann på 100 kilo muskler denger en dame i bakken.. Det vil gjøre vondt uansett, og damer har en mye dårligere evne til å forsvare seg volds messig (I de fleste tilfeller, sier ikke alle) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg slår min 15 år gamle kjæreste så fort anledningen byr seg ! 1 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg håper det der var ironisk eller morsomt ment og at jeg bare har mistet all sans for humor for i kveld. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er aldri greit å slå. Uavhengig av kjønn. 3 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er noen damer som syntes det er ok å kicke gutta i ballene, og da kan man ikke ta igjen.. Det finnes veldig få situasjoner hvor damer faktisk trenger å slå en mann, akkurat som det finnes veldig få situasjoner hvor man trenger å slå i det HELE TATT. Hvis en jente hadde slått meg og det hadde fått seriøst konsekvenser som f eks ødelagte tenner ellerno og hun ikke hadde noe god grunn, så hadde nok de fleste hatt sympati for meg uansett, og da er det bedre for meg å ikke ta tilbake.. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg slår vist jeg blir slått, enkel regel å huske i farta Vist man kan slå noen tåler man også og bli slått, det er et valg personen selv tar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er noen damer som syntes det er ok å kicke gutta i ballene, og da kan man ikke ta igjen.. Hoho, de ville fått en overraskelse om de prøvde noe sånt på meg. Uprovosert spark i rognsekken = Strak høyre rett i kjeven. Finnes faen meg grenser. 3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det har skjedd meg èn gang, fikk ikke tatt igjen, for jeg falt i bakken og begynte å vri meg i smerte Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det har skjedd meg èn gang, fikk ikke tatt igjen, for jeg falt i bakken og begynte å vri meg i smerte Ligger du på bakken burde du klare å sette ett slag eller to rett i skattekista hennes. Da ville hu nok aldri gjort noe slikt igjen. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tenkte ikke over det når du ligger der. Try it yourself. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Pft, jeg ville slått den kista så hardt at den ville lekke mensen de neste ti årene. Jeg har da blitt slått såpass mange ganger at jeg veit hvordan jeg reagerer på det. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du gjorde neppe noe den første gangen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du gjorde neppe noe den første gangen. Du har et poeng der ja. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er jo selvfølgelig ikke greit at kvinner slår menn. Men hvis det først skjer må mannen huske på at han er av det sterkere kjønn. Hev deg over det og husk at det ikke er deg som er lagd for husarbeid 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå