Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Greit at kvinner slår menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når selv kvinneguiden slakter logikken.....

Hahaha! Har noen ganger slått gutter selv, men det var tilfeller det var nødvendig.

1 gang fordi det var to gutter på vors som sto og kasta på en annen, fordi han ikke var velkommen inn, siden de regnet han som en taper. 2 mot 1 er kjempefeigt og derfor tok jeg å drylte til han ene.

2 gang, to gutter jeg kjenner godt krangler om bestevenninna mi. En får ølglass knust i trynet, jeg slår til den andre. Heat of the moment..

Har slått han jeg var sammen med en gang, men han lot meg ikke være i fred. Vi hadde krangla og så gikk jeg på rommet, og han fulgte etter. Så gikk jeg på badet, og han kom etter. Jeg ropte at jeg må bare få 5 min alene til å tenke, drit i å følge etter meg. Til slutt ble jeg helt hysterisk og prøvde å sperre døra på rommet, men da han kom inn reiv jeg tak i BH som lå på senga og slo med den. Resultatet ble ei rød stripe på arma.. FORTJENT!

Lenke til kommentar

det er ganske mange "morsomme" tilsvarende historier på KG. hvis mannen slår er han er psykopatisk jævel som burde sperres inne for å beskytte samfunet men hvis en kvinne slår typen/ektemannen/whatever er dette stort sett greit og til pass for mannen.

Kjærringer er faen meg gale.

Lenke til kommentar

Enig med det som blir sagt om at det er "greit" om en kvinne slår en mann og ikke omvendt (på samme måten som at det er greit for svarte å gjøre narr av hvite pga hudfarge, men ikke omvendt, pga det er greit for "minoriteten"/den svakeste/den undertrykte å gjøre slikt), men Nymph hadde ganske gode grunner til å slå, synes jeg.

Lenke til kommentar

Enig med det som blir sagt om at det er "greit" om en kvinne slår en mann og ikke omvendt (på samme måten som at det er greit for svarte å gjøre narr av hvite pga hudfarge, men ikke omvendt, pga det er greit for "minoriteten"/den svakeste/den undertrykte å gjøre slikt), men Nymph hadde ganske gode grunner til å slå, synes jeg.

Slå en av to jenter som mobber en annen jente, i dare you.

Det finnes alltid bedre løsninger enn vold, og er vold nødvendig er det så alvorlig at den bør være under politiets kontroll, ikke enkeltpersons.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner litt poenget, ettersom de fleste gutter er veldig mye mer hardhendt og sterkere en jenter.. Hvorvidt man burde bli kaldt psykopat er vel å diskutere. Hvis en voksne mann i 40 åra på 100kilo som løfter sin egen vekt denger til en tynn liten dame på 60 kilo så ja, da er han psykopat.

Men hvis en tynn liten mann på 60 kilo denger til en stor dame på 100, da blir det annerledes, og så klart vise versa, hvis ho slå han blir ho til en psykopat i mine øyne, hvis da ofc ho løfter sin egen vekt :p

Lenke til kommentar

Viss en dame slår en mann, synes jeg mannen har rett på å slå tilbake, akkuratt samme som en kvinne.

Men om en mann og en dame møter opp på politistasjonen med hvert sitt blåe øye, gjett hvem som automatisk får sympati...

Dessverre, likestilling er per i dag en illusjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da har du helt feil syn på kvinnemennesker.Husk det at damer tåler mye mindre en menn, vanligvis.. Og kan du helt ærlig si at du får seriøst VONDT når en jente slår deg skippy ? En på din egen alder derav..

Hvis jeg hadde slått alt jeg kunne på fruen, så hadde hun nok detti om ganske fort, av den grunn at damer ikke tåler like mye som menn.

Lenke til kommentar

Da har du helt feil syn på kvinnemennesker.Husk det at damer tåler mye mindre en menn, vanligvis.. Og kan du helt ærlig si at du får seriøst VONDT når en jente slår deg skippy ? En på din egen alder derav..

Hva i alle dager har dette med saken å gjøre? Vi snakker om prinsipper her, ikke at damer vanligvis tåler lite, det har fint lite å gjøre i denne diskusjonen.

Lenke til kommentar

Har ikke sagt det heller, men har sagt det at menn absolutt ikke skal slå jenter, fordi vi er så og si 3 - 4 ganger sterkere en dem.. Og vi kan gjøre ganske stor skade på en tynn og spinkel kropp de fleste av oss mannfolk..

Lenke til kommentar

Har ikke sagt det heller, men har sagt det at menn absolutt ikke skal slå jenter, fordi vi er så og si 3 - 4 ganger sterkere en dem.. Og vi kan gjøre ganske stor skade på en tynn og spinkel kropp de fleste av oss mannfolk..

Damer har høyere smertegrense enn menn, og generell styrke skiller ikke akkuratt med en så høy multiplikator.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at jenter skal få slå gutter, heller, men hvis eneste måten å stoppe noen på er å klappe til dem, så får det være. Ingen av de ble skadet eller noe, men det er vanskelig for ei jente å bryte opp noe uten å bruke makt. Hvorfor bryte opp, tenker du vel, men hvis en gutt går bort blir det fort større slosskamp enn før.

Endret av Nymph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...