fsx v1.1 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) lal Endret 24. mai 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan være vanskelig dette med savn, men går som regel over etter en stund, det beste måtte være å finne på noe å gjøre, men vet hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei for noen dager siden så kjørte vi fra bergen og har en veldig god bestevenn og nå dro vi til oslo og jeg føler at jeg har mistet en god bestevenn, jeg har kontakt med han på telefon men føler at jeg har mistet han en veldig god bestevenn de fleste i oslo er falske men til spørsmålet! hvordan skal jeg ikke tenke på han så mye ? Kjipt at du måtte dra fra bestevennen din, for med den breiale (og veldig provoserende egentlig) attituden der, så skal jeg love deg at det blir ganske så jævlig tøft å få seg venner her. Velkommen skal du faen meg være. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har vært der før. Gikk over for min del, og fikk egentlig nye venner. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 For å ikke tenke på kompissen din så mye? Hva med å treffe nye folk og få nye venner? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Være med folk, og gjerne prøve å møte noen nye er det beste tipset etter hva jeg har erfart selv. Endret 16. august 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå