xain Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Heij,jeg vet ikke hvor er rette steden men håper dere flytter tråden til et passende plass jeg lurer på hvor jeg kan last ned filmer fra nettsider? det er ikke ulovlig å last ned film fra nettsider, men jeg leiter etter en film som heter (ying xiong) har vært inn på watch movies men fant ikke filmen der : ) så vis det finnes et nettside der man kan last ned film med norsk tekst eller språk da er det bra takk for hjelp Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 det er ikke ulovlig å last ned film fra nettsider Jo det er det. Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vestlig tittel på den filmen er Hero. Du vil nok ikke få mye hjelp til piratvirksomhet på dette forumet... Du kan evt. kjøpe den f.eks her. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Stenger denne jeg da vi ikke yter hjelp til piratkopiering på dette forumet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg