Glennski Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei. Leter etter et slags bor eller en fleksibel borsalnge og jeg kan bruke til å bore i vinkel med. Vet man får kjøpt slike vinkelbormaskiner, men dette er til engangsbruk så gidder ikke investere i det. Hvis noen kjenner til Dremel multimaster verktøyet, så får man kjøpt en slik fleksibel slange til denne. Spørmålet er om noe sånt er å få tak i til litt større driller, helst så jeg kan bruke 22mm bor eller større, evt hullsag. Takk. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har en slik, i sin tid kjøpt på Clas Ohlson for ca. 350 kroner, som har tålt all misbruken jeg har utsatt den for gjennom 5-10 år. Vinkelen kan reguleres trinnløst fra 0 til 90 grader. Chuck-kapasiteten er på 10 mm, som på en mindre batteridrill. Chucken virker demonterbar og kan sannsynligvis byttes ut med en på 13 mm, noe som trengs for store hullsager (fra 32 mm og opp) Dessverre er ikke denne lenger å finne på Clas Ohlson, men kan jo kjøpes fra utlandet. Prisen hos Amazon kommer jo også under mva-grensa på 200 kr. 1 Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har en slik, i sin tid kjøpt på Clas Ohlson for ca. 350 kroner, som har tålt all misbruken jeg har utsatt den for gjennom 5-10 år. Vinkelen kan reguleres trinnløst fra 0 til 90 grader. Chuck-kapasiteten er på 10 mm, som på en mindre batteridrill. Chucken virker demonterbar og kan sannsynligvis byttes ut med en på 13 mm, noe som trengs for store hullsager (fra 32 mm og opp) Dessverre er ikke denne lenger å finne på Clas Ohlson, men kan jo kjøpes fra utlandet. Prisen hos Amazon kommer jo også under mva-grensa på 200 kr. Hjertelig takk En slik trenger jeg Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) kjøpte denne i dag. fungerer fint http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Ovrig/Vinkeltilbehor-for-boremaskin/ Endret 27. november 2010 av ThorB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå