IntelAmdAti Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det noen som syntes photon cannon rush er feigt? Jeg ligger på rank 1 platinum league og enkelte blir sinte når de taper mot photon cannon rush.. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du blir nødt til å forklare photon cannon rush... Det er vel ikke den når folk cheeser ved å løpe fram til basen din og begynne å spawne photon cannons? Nekter å tro at folk faller for sånt i platinum league :s Men når det er sagt, alt som fører til win er win. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) En win er en win. Cannon rush er ganske irriterende som Zerg, men på ingen måte uoverkommelig. Endret 5. august 2010 av Chiasm Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Win er win. Liker ikke canon-rush selv, men det er sykt effektivt Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja canon rush er hat men som folk sier, win er win. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Helt utrolig enkelt å håndtere cannon-rush. Proxy-gateways i basen din derimot er haaaaaaaaaaaaaaaat. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvordan håndterer du det best mulig da? Gitt at du ikke har scoutet det med en gang, som man aldri har når man snakket om cannon rush som et reelt problem. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvis man ikke har scoutet det er man jo fucked, men det skal jo mye til. Cannons må jo komme inn i range, hvis ikke er de jo ubrukelige. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dersom spilleren er habil (er kanskje ikke dem som gjør cannon rush) så bygger han seg sakte fremover slik at det er vanskelig å ta proben hans. Når han da først er igang med et par cannons utenfor range så blir det fort et problem. Jeg har spilt mest Terran, og da er det jo ingen sak. Men zom zerg, blir det fort zvært vanzkelig Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har falt for cannon rush noen par ganger, nå er jeg veldig obs på å scoute godt rundt i basen min for å sjekke. Gjør man det så er man vel rimlig sikker. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dersom spilleren er habil (er kanskje ikke dem som gjør cannon rush) så bygger han seg sakte fremover slik at det er vanskelig å ta proben hans. Når han da først er igang med et par cannons utenfor range så blir det fort et problem. Jeg har spilt mest Terran, og da er det jo ingen sak. Men zom zerg, blir det fort zvært vanzkelig Hvis han kryper fremover med cannons må du da ha scoutet basen hans lenge før cannonene er i nærheten. Så lager du et kobbel med lings og river trynet av alle bygningene og arbeiderne hans, men du sparer opp 300 til et ekstra hatch, slik at det ikke gjør noe at han basetrader deg. Har han mange cannons som nærmer seg minerallinja di kan han umulig ha noe forsvar. Terran som ikke scouter cannonrush: Samme greien, bortsett fra at du enkelt og greit løfter alle bygningene dine vekk fra farefullt område når cannonsa kommer i range. Da skal basen hans være saus, mens du sitter og miner i expoen din. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Det er vel ikke den når folk cheeser ved å løpe fram til basen din og begynne å spawne photon cannons? Nekter å tro at folk faller for sånt i platinum league :s Joda, og det funker veldig bra i platinum league Jeg fikk lyst til å lage en film med masse photon cannon rush.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er vel ikke den når folk cheeser ved å løpe fram til basen din og begynne å spawne photon cannons? Nekter å tro at folk faller for sånt i platinum league :s Joda, og det funker veldig bra i platinum league Jeg fikk lyst til å lage en film med masse photon cannon rush.. Cannonrush på Desert Oasis er latterlig artig. Og på steppes of war er proxygates helt vilt. Digger et velplasert cannonrush, synd jeg ikke har blitt utsatt for et enda :\ Hvilke maps liker du best å cannonrushe på pyc ? Lenke til kommentar
jorgensh Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Som Terran har jeg ingen ting imot cannonrush. Ja jeg blir sur og banner litt for meg selv om jeg taper mot det, men blir bare sur på meg selv som ikke har scoutet godt nok. Feigt er det uansett ikke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er ikke noe fan av cannon rush, i mine øyne er det kun irriterende. Men Win er vel Win uansett. MEN, denne gangen fikk motstanderen smake sin egen medisin. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er ikke noe fan av cannon rush, i mine øyne er det kun irriterende. Men Win er vel Win uansett. MEN, denne gangen fikk motstanderen smake sin egen medisin. Lo litt når han migrerte probsene sine og hadde 200ish mineraler. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er ikke noe fan av cannon rush, i mine øyne er det kun irriterende. Men Win er vel Win uansett. MEN, denne gangen fikk motstanderen smake sin egen medisin. Lo litt når han migrerte probsene sine og hadde 200ish mineraler. Det er fort gjort. Når workers er truet er første refleks å flytte de dersom du ikke kan forsvare de. I etterkant er det lett å si at han burde ha latt de bli så han kanskje kunne fått opp en ny nexus, men der og da så hadde nok jeg også flyttet de av pur refleks. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kan noen forklare hvordan en typisk photon cannon rush egentlig funerer? enda ikke blitt tatt av en, men det er mulig folka jeg spiller mot bare gjør det feil. Sist runde scouta jeg en løk som begynte å fyre opp en pylon ved basen min før jeg hadde noen zealots og konkluderte med at jeg ikke rakk å få opp en zealot før kanonen hans var ferdig så jeg sendte like greit en hær med probes på kanonen hans og ødela den før den ble ferdig + at jeg omringet proben hans så den daua, greit at jeg mista endel mineraler på å bruke probes for å angripe men han mista jo minst 300 på pylon + canon + probe. Ser fortsatt ikke hvordan canon rush kan være et problem om man scouter ordentlig, noe man virkelig skulle trodd folk gjorde i platinum league men har hittil mine tvil på kompetansen til folka der oppe. I gold league møter jeg stort sett platinum league folk og halvparten av dem prøver ikke ta i bruk naga towers engang :s. Og tro at jeg spilte D- rank på iccup, folk skulle prøvd seg der Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvis du er på Platinum og ikke klarer å bruke andre taktikker enn Photon Cannon rush viser det bare at du er utrolig dårlig spiller. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Støtter Romis. Samt at de du spiller mot absolutt burde scoute det på forhånd. Men nå spiller jeg Terran, innen proben er fremme står en SCV ved choken min for å bygge depot, så jeg ser det om en probe prøver å snike seg inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå