linnsol Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei Jeg har ett problem med tastaturet mitt, jeg har en acer apire one Når jeg skriver med tastaturet så kommer dette opp: <e=e mi=i 'y=y piltastene: venstre, ned og opp funker ikke når jeg trykker på "enter" så kommer som kommer opp når jeg høyreklikker på muen. Jeg lurer på om dette går ann å fikse uten at jeg må leve inn dataen ? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei Jeg har ett problem med tastaturet mitt, jeg har en acer apire one Når jeg skriver med tastaturet så kommer dette opp: <e=e mi=i 'y=y piltastene: venstre, ned og opp funker ikke når jeg trykker på "enter" så kommer som kommer opp når jeg høyreklikker på muen. Jeg lurer på om dette går ann å fikse uten at jeg må leve inn dataen ? Sjekk at du har valgt norsk tastatur i innstillingene. Dette finner du i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
linnsol Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Hei Jeg har ett problem med tastaturet mitt, jeg har en acer apire one Når jeg skriver med tastaturet så kommer dette opp: <e=e mi=i 'y=y piltastene: venstre, ned og opp funker ikke når jeg trykker på "enter" så kommer som kommer opp når jeg høyreklikker på muen. Jeg lurer på om dette går ann å fikse uten at jeg må leve inn dataen ? Sjekk at du har valgt norsk tastatur i innstillingene. Dette finner du i kontrollpanelet. Den er på norsk. Så jeg skjønner ikke hvorfor tastaturet skal klikke Min mor ha reformatert dataen min, det var etter hun gjorde det at tastaturet mitt begynte å tulle seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå